Brand je název, symbol nebo jiná značka, kterou podniky používají k odlišení svých produktů od konkurence a k podpoře veřejné identity. Je to produkt, služba…
Ve světě designu a komunikace hrají písma neboli fonty zásadní roli při vytváření vizuálního dojmu a komunikace. Fonty nejsou pouze soubory znaků; jsou to nástroje,…
V dnešním záplavě informací je schopnost efektivní komunikace klíčová. Zde vstupuje na scénu infografika – nástroj, který spojuje informace s vizuální estetikou a nabízí jasný,…
JPEG (Joint Photographic Experts Group) je jedním z nejrozšířenějších formátů pro ukládání a komprimaci digitálních obrázků. Jeho popularita spočívá v tom, že dokáže efektivně kombinovat…
Layout, neboli rozvržení, je základním designovým konceptem, který ovlivňuje strukturu, uspořádání a vizuální estetiku různých médií, včetně tištěných publikací, webových stránek, mobilních aplikací a dalších…
V dnešní moderní a rychle se rozvíjející společnosti, kde je vizuální komunikace stále důležitější, hrají piktogramy klíčovou roli ve způsobu, jakým rychle a efektivně komunikujeme.…
PNG (Portable Network Graphics): Progresivní Formát Obrázků s Vysokou Kvalitou a Bez Ztráty V digitálním věku, kde vizuální obsah hraje klíčovou roli v online světě,…
K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.