Skip to main content

Affiliate

Affiliate marketing je způsob, jak prodávat své produkty online díky provizím pro webové stránky, které na vás odkazují. Díky cookies je možné uživatele identicky označit a…
Petr Sanetrník
25 března, 2022

Banner

Bannery jsou druhem grafické reklamy. Můžete je vidět nejčastěji na webových stránkách nebo jako součást aplikací. Bannery mohou být statické či dynamické - animované. Bannerovou reklamu…
Petr Sanetrník
21 března, 2022

Business manager

Business Manager je komplexní nástroj od společnosti Facebook, který slouží zejména pro správu firemních stránek a reklamních účtů. Koncem roku 2021 se oficiálně Facebook business…
Petr Sanetrník
23 března, 2022

Business Suite

Business Suite je komplexní nástroj od společnosti Facebook, který slouží zejména pro správu firemních stránek a reklamních účtů. Koncem roku 2021 se oficiálně Facebook business…
Petr Sanetrník
23 března, 2022

Call to action (CTA)

Call to action (CTA) je marketingový termín v Češtině známý jako "výzva k akci„. Nejčastěji se s ním setkáte na webových stránkách, PPC reklamě nebo…
Petr Sanetrník
23 března, 2022

E-commerce

E-commerce je nákup a prodej zboží nebo služeb přes internet. Můžeme se také setkat s pojmy jako elektronický, internetový prodej nebo elektronické obchodování. Často je…
Petr Sanetrník
23 března, 2022

Google Ads

Google Ads je systém od společnosti Google určený k vytváření online reklam. Služba pomáhá podpořit prodej zboží a služeb nebo zvyšovat povědomí o značce. Google…
Petr Sanetrník
24 března, 2022

Google Tag Manager

Google Tag Manager - Česky - Správce značek, je nástroj od společnosti Google, určený ke snadné správě všech vložených značek a měřících kódu na webových…
Petr Sanetrník
24 března, 2022

Remarketing

Remarketing, také známý jako retargeting, je velmi běžná a oblíbená forma digitálního marketingu, ve které marketéři zobrazují reklamy uživatelům, kteří navštívili jejich web nebo konkrétní…
Petr Sanetrník
24 března, 2022

Retargeting

Retargeting, také známý jako remarketing, je velmi běžná a oblíbená forma digitálního marketingu, ve které marketéři zobrazují reklamy uživatelům, kteří navštívili jejich web nebo konkrétní…
Petr Sanetrník
24 března, 2022