V kategorii Tvorba webových stránek

Další nový web v naší režii vznikl pro strojírenskou firmu GIJAS-CNC s.r.o., která se zabýva strojní výrobou. Celková doba zhotovení zakázky byla 1 měsíc. Při tvorbě webu jsme dostali zcela volnou ruku a s výsledkem jsme spokojeni.

Firma se pohybuje v segmentu ryze technickém, kterým strojírenství rozhdoně je. Hlavním požadavkem bylo zpracování poutavé a jednoduché prezentace nabízených služeb firmy.

Klient měl již zpracované logo, na jehož základě jsme celou prezentaci stavěli. Stejně jako v logu i na webu jsme pracovali s těmito barvami – červená, šedá, bílá. Takovým specifickým prvkem této práce bylo téma marvelu a jeho zapracování do webu. Klient je velkým fanouškem marvelu, a tak jsme před sebou měli takovou menší výzvu. Ta spočívala zejména v tom, aby web působil stále seriózně a zároveň odrážel klientovo požadavek. Celý web jsme následně strukturovali do one page designu s jednotlivými sekcemi.

Jak bylo již psáno v několika našich blogových postech dříve, tak i zde to platí, že vzhled a řešení webových stránek, má čím dál tím větší vliv na rozhodování zákazníků. Při této zakázce bylo jednoznačně vidět, že si je toho klient vědom. Můžete odvádět sebelepší práci, ovšem pokud o tom nedokážete potenciálního zákazníka přesvědčit, je velké pravděpodobnost, že vašich služeb nevyužije. Firma s kvalitním výrobkem, ale mizernou prezentací, má menší šanci na to dostat zákázku, když si uvědomíte, že je web jedna z prvních věcí, ke které se vaši potenciální klienti mohou dostat.

Při pohledu na výrobky firmy GIJAS-CNC s.r.o., nám bylo jasné, že se jedná o precizní a poctivou práci, na které si klient zakládá a z tohoto pohledu si také zaslouží odpovídající styl prezentace.

K designu:

Klient nám poskytnul veškeré materiály, které jsme potřebovali. Byli jsme velmi příjemně překvapeni, když nám sdělil, že se u něj na dílně natáčel reklamní spot pro výrobce emulzí Hakufluid. Tohle byla věc, pro kterou jsme na webu jednoznačně museli najít místo. Je to něco čím se jen tak někdo pyšnit nemůže. Při příchodu na web jsme tedy spot zapracovali hned na úvod a ve spojení s barevností webu to celou prezentaci skvěle doplňuje.

Stejně jak si zakládá klient na precizní práci, tak si zakládá také na špičkových technologiích, které ke své práci využívá. Proto další sekcí, která má v potenciálních klientech vzbudit pocit důvěry ve kvalitu práce, je právě sekce technologie. Dále nesměli samozřejmě chybět ani reference a ukázky odvedené práce. Na konec prezentace jsme zapracovali poptávkový formulář s možností nahrání zadávací dokumentace, na základě kterého mohou návštěvníci webu rychle kontaktovat klienta a zjistit tak bližší informace k poptávané práci.

Během zhotovování zakázky jsme narazili a analyzovali několik konkurenčních webů firem ze stejného oboru a musíme říct, že klient je v tomto oboru svou moderní prezentací o krok napřed. Jsme rádi, že jsme mu k tomu naší prací mohli dopomoct.