Efektivní metoda, jak přivést ihned nové zákazníky do vaší firmy
Zvyšte tržby ihned díky PPC Napajedla
PPC marketing je jedním z nejpoužívanějších marketingových nástrojů dnešního internetu. Zkratka PPC vychází ze slov Pay Per Click, neboli Platba Za Kliknutí. Výhodou je, že neplatíte za to, že vás někdo vidí, ale platíte až pokud na reklamu někdo klikne. Tímto jsou náklady na reklamu vynaloženy pro vás daleko efektivněji. Skvělé je, že výsledky můžete velmi přesně měřit.
Přesné cílení a vysoká efektivita
Další nespornou výhodou je, že jste schopni oslovit velké množství lidí najednou. Aby toto cílení bylo efektivní, je potřeba vědět, jak takovou kampaň nastavit a průběžně na základě výsledků optimalizovat. V prvé řadě je vždy nutné vybrat vhodná klíčová slova, na která se bude reklama zobrazovat.
Nejpoužívanější systémy pro PPC reklamu jsou Google Ads, Sklik, Facebook. Reklama se dnes zobrazuje jak na stolních počítačích, tak také na tabletech a mobilech, a proto je vždy dobré s tímto počítat a kampaň pro to vhodně uzpůsobit.
Proces založený na zkušenostech
Provedeme vás našim ověřeným procesem PPC reklamy
Kde je PPC reklama Napajedla vidět
PPC reklamu najdete jak v obsahové, tak i ve vyhledávací síti. Např. u Google najdete v obsahové síti přes dva miliony webů, videí a aplikací, na kterých se vaše reklama bude zobrazovat. V obsahové síti můžete cílení reklamy nastavit na základě daného kontextu, danému publiku a dané lokalitě.
Vyhledávací síť je označováno jako skupina webů související s vyhledáváním, na kterých se mohou zobrazovat vaše reklamy. Při inzerci ve vyhledávací síti se mohou výsledky zobrazovat na jiných stránkách Googlu např. mapy, nákupy.
Nákup PPC reklamy
Nákup PPC reklamy probíhá pomocí aukčního systému. Čím vyšší bude vaše nabídka za proklik, tím větší šanci na lepší pozici pro vaši reklamu máte. Neznamená ovšem, že když podáte nejvyšší nabídku, že vám automaticky systém přiřadí lepší pozici. Pozice také závisí na skóre kvality reklamy.
Toto skóre slouží k určení kvalitativních faktorů reklamy. Skóre se odvíjí od metriky jako je CTR až po kvalitu vaší stránky. Při tvorbě PPC reklamy je tedy důležité klást důraz na kvalitní copywriting, design banneru a správně zpracované landign pages.
Reference, které dokazují naše zkušenosti
Desítky hotových projektů pro živnostníky, malé a střední firmy, korporáty nebo startupy.
Fungujeme po celé České republice
Můžete se s námi sejít v Praze, Brně, Ostravě nebo Olomouci. Hlavní centrálu máme v Olomouci.
Olomouc
Horní náměstí 407/27, 779 00 Olomouc
+420 604 609 104
olomouc@webfusion.cz
Po – Pá | 9:00 – 20:00
Praha
M. Horákové 807/31, 170 00 Praha 7-Holešovice
+420 604 609 104
praha@webfusion.cz
Po – Pá | 9:00 – 20:00
Brno
Košinova 2116/19, 612 00 Brno – Královo Pole
+420 604 609 104
brno@webfusion.cz
Po – Pá | 9:00 – 20:00
Plzeň
Klatovská tř. 50, 301 00 Plzeň-Plzeň 3
+420 604 609 104
plzen@webfusion.cz
Po – Pá | 9:00 – 20:00
Ostrava
Přívozská, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
+420 604 609 104
ostrava@webfusion.cz
Po – Pá | 9:00 – 20:00
Články, které vám pomůžou se zorientovat
Přečtěte si více o tom, jak funguje online marketing a jak se správně zorientovat na trhu.
Zjistěte si orientační cenu
Udělejte první krok pro PPC reklamu ještě dnes
Zjistěte si orientační cenu
Udělejte první krok pro PPC reklamu ještě dnes.