Skip to main content

Doba jde dopředu a všechno začíná být více a více online. Online začíná být i celkově podnikání a tomu začíná odpovídat i úroveň webových stránek určitých firem. Skvěle celkovou situaci ohledně internetu vystihuje článek z Investree: Internet věcí: 13 faktů, které vám vyrazí dech, pro které jsme mimo jíné dělali web. Kdo dnes nesleduje trendy ve svém oboru, bude poražen konkurencí. Webové stránky jsou odrazem Vaší profesionality a přístupu.

Reprezentativní webové stránky jsou dnes nutnost

Zkuste se vžít do člověka, který hledá např. stavební firmu na stavbu svého domu. Má nějaké představy, rozpočet a termíny. První co náš potencionální zákazník udělá, že sedne ke Googlu nebo Seznamu a prohlídne se okolní firmy. Podle čeho si myslíte, že bude vyhodnocovat kvalitu a profesionalitu jednotlivých firem? Zkusí srovnávat jednotlivé reference nebo volat zákazníkům firem? Ne, bude se řídit pouze na základě svého dojmu a informací, které našel na webových stránkách dané firmy.

Podnikatelé v ČR jsou někdy srandovní a myslí si, že to co jim funguje už 10 let, tak v budoucnu bude také. Ano, může to dál fungovat ale pokud podnikatelé nebudou sledovat nejnovější trendy v byznysu ve světě, objeví se časem určitě někdo, kdo to udělá lépe a pomalu ale jistě vám přetáhne Vaše zákazníky.

Inspirujte se ve světě

Představte si, že jste v San Francisco a potřebujete novou koupelnu do svého domu. Při procházení firem, najdete úplně jinou úroveň prezentace webových stránek než 90% firem tady v ČR, např. – http://jeffkingandco.com. Říká se, že USA je od ČR cca nějakých 10-15 let. To znamená, že byznys, který se děla v USA, pomalu a jistě bude přicházet i sem do ČR. Opět tedy máme možnost, že buď začneme sledovat aktuální trendy ze světa nebo se objeví někdo kdo to udělá lépe a přebere Vám zákazníky. Pokud budeme mluvit o webových stránkách – každá profesionální firma v USA, má i odpovídají webové stránky, kde návštěvnící najdou přehledné a jasné informace, zabalené v elegantním designu.

 

Petr Sanetrník

Petr má ve Webfusion na starost organizaci jako je nastavování procesů, vedení porad nebo určování strategických cílů do budoucna.