Copywriting

Copywriting

Copywriting

Copywriting

Slova, která ztělesní Vaší firmu

Kvalitní texty jsou jeden ze zásadních faktorů úspěšného webu, který funguje a podporuje tak pravděpodobnou úspěšnost webu mezi vyhledávači. Texty by měli být vždy stručně ale zároveň musí obsahovat všechny důležité informace, aby zákazník měl správné povědomí o nabízeném produktu nebo službě.

Copywriting
mac2

Firmátor

Tisíce slov od klienta a naše práce

Jako příklad jsme vybrali Firmátor.cz. Firmátor byl velmi složitý v tom, že bylo třeba vytvořit web, který bude obsahovat velké množství informací. Od klienta byla dodána spousta dat, kterými jsme se museli prokousat a vybrat opravdu jen ty, které do webu poutavě zapracujeme. Vždy je to zároveň kompromis mezi tím co chce klient a tím co mu doporučíme. Vždy je třeba myslet na to, že musíme předat hodnotu informací a zároveň jimi návštěvníka webu nechceme zahlcovat.

Na nás pak bylo vzít obsažené informace z dodaných textů a vše zakomponovat do webové prezentace, tak aby vše dávalo smysl a působilo to čtivě. Daleko efektivnější metoda tvorby webu pro nás je, když web designér přímo dosazuje a upravuje texty, jak sám uzná za vhodné. Jen tak může vzniknout opravdu skvělá prezentace s dobrými texty.

Analytika slov

Správná slova jsou klíčem k SEO

Je skvělé napsat poutavé a kreativní texty ale k čemu budou, když tyto slova budou minimálně vyhledávaná ve vyhledávačích? Při copywritingu je vždy nutné myslet i na SEO, které slova se nejvíce vyhledávají. Když píšu text a trochu skladbu vět přizpůsobím nejvyhledávanějším slovům, web může dosáhnout zajímavých výsledků.

Spojení analytických schopností a kreativity je klíčem úspěchu v digitálních službách. Při stavbě textu tedy vždy soustřeďujeme i pozornost na klíčová slova, která webu následně zajistí návštěvnost z vyhledávačů jako Google nebo Seznam.

copy

Copywriting

Copywriting

Copywriting

Web designér a copywriter v jednom

clipboard

Při revizích našich procesů se nám ukázalo jako nejefektivnější varianta, když web designér si přímo vytváří i texty. Proč? Protože texty se musí vždy podřídit webové prezentaci.

Pokud je to naopak, web designér má svázané ruce a musí být méně kreativní, protože má striktiní texty od copywritera. Pokud používáme copywritera tak pouze jako support ale web designér má vždy poslední slovo, jak budou texty vypadat.

Pojďme společně vytvořit texty, které na míru padnou Vaší webové prezentaci…