Tvorba firemní identity

Profesionální firemní identita pro váš nový projekt nebo zavedenou firmu

Design, který definuje vaši firmu

Každý projekt nebo firma musí nějakým způsobem vizuálně komunikovat na své uživatele a možné zákazníky. Firemní identita definuje, kdo jste a jak budete působíte na své okolí.

Firemní identita je tedy promyšlený grafický návrh, který definuje kompletní vizuální komunikaci směrem ven. Díky tomu má firmy absolutně profesionální dojem a vizuální komunikaci, která je dlouhodobě použitelná.

Profesionální vizuální komunikace

Firemní identita většinou zahrnuje tvorbu loga, tvorbu webových stránek a vizitek. V případě potřeby se dělají na míru další návrhy jako letáky, reklamní předměty nebo bannery.

Firma má takhle solidní grafický základ, který je možné neustále rozvíjet do různých směrů. Zákazníci tak vždy poznají vaši firemní komunikaci, která vás bude jasně vystihovat a reprezentovat.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřeným procesem tvorby firemní identity.

1

Zadání poptávky

Stačí vyplnit krátký kontaktní formulář, který nám řekne základní informace o vaší firemní identitě, kterou potřebujete vytvořit
2

Úvodní call / schůzka

Jakmile víme o vaší poptávce bude dobré se ještě poznat a vše probrat, abychom si ujasnili všechny detaily a celkový cíl vaší nové firemní identity.
3

Cenový rozpočet

Vytvoříme cenový rozpočet, který pokryje kompletní tvorbu firemní identity a dalších grafických návrhů, které budete potřebovat.
4

Návrh firemní identity

Vytvořím ideální návrh firemní identity dle vašeho zadání a specifikace. Budeme se snažit vystihnout váš styl a zároveň vše udělat designově atraktivní.
5

Revize

Na základě zpětné vazby poupravíme návrhy tak, aby se vše shodovalo s vašimi očekáváním a vkusem.
6

Předání zdrojových souborů

Předáme hotovou firemní identitu se všemi zdrojovými soubory tak, aby jste mohli grafiku kdykoliv editovat.
Chci novou firemní identitu

Dlouhodobě použitelná značka

Investice do firemní identity oceníte především dlouhodobě, protože vaše firma bude mít jasně definovanou vizuální komunikace a vyšší pravděpodobnost úspěchu na trhu.

Spoustu firem při růstu pozná, že jejich amaterská firemní identita už nestačí a pro efektivní prodej je potřeba vytvořit profesionální identitu.

Kvalitní firemní identity mají mnohonásobně vyšší úspěšnost při marketingových kampaních než amatérské grafické návrhy.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro svoji novou firemní identitu ještě dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem