Skip to main content

Vytvoříme vaše webové stránky

Společně vytvoříme webové stránky, kde bude design ladit s obsahem a vašimi hodnotami v podnikání

Prodejní nástroj 21. století

Kvalitní webová stránka a správně nastavený online marketing je dnes nezbytnost úspěšného podnikání. Firmy, které zanedbávají své weby, budou dříve či později nahrazeny agresivní mladou konkurencí, která bude mít perfektně zpracovaný online business model.

Jestli dnes máte nějaký problém nebo potřebu, tak první věc co uděláte je, že tento dotaz vložíte do vyhledávání Google a kliknete obvykle na první až třetí výsledek. Mohou to být obyčejné problémy jako například „Oprava topení Brno“ nebo „Jaký si vybrat mobil“.

Aby jste se dostali na první příčky, potřebujete i technologicky moderní web, který vyhovuje posledním standardům webdesignu. Firmy, které mají přehledný a atraktivní web, dokáží vygenerovat znatelně vyšší zisky.

Tvorba webu je investice

Mnoho podnikatelů vnímá webovou stránku spíše jako nutný výdaj, aby firma prostě měla „nějaký web“. Webová stránka ale umí být tím nejlepším generátorem nových zákazníků nebo poptávek jen díky správnému provedení.

To správné vnímání ale je, že tvorba webových stránek je zkrátka investice. Investice do stabilního růstu a silné pozice na trhu. Pokud firma nebude budovat svojí tržní pozici v online prostředí, tak dříve nebo později přijde konkurence, která to udělá.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřeným procesem tvorby webu.

1

Zadání poptávky

Stačí vyplnit krátký kontaktní formulář, který nám řekne základní informace o vaší zakázce na webové stránky.
2

Vytvoření cenové nabídky

Jakmile víme o vaší poptávce všechny potřebné informace, vytvoříme cenovou nabídku.
3

Úvodní schůzky / online call

Jestli se vám cenová nabídka bude líbit, tak dalším krokem je úvodní schůzka / call na seznámení a nastínění průběhu spolupráce.
4

Návrh webu

V domluveném termínu dostanete první návrh webu, který bude již odrážet naši představu, jak chceme celou zakázku řešit funkčně a designově.
5

Revize a optimalizace

Nejlepší weby vznikají diskuzí, proto obvykle finální řešení upravujeme ve 2-3 revizích webu na základě vaší zpětné vazby.
6

Doručení

Jakmile máme hotové všechny připomínky a detaily, web předáváme s hotovými video manuály.
Chci nový web

Zaměření na návratnost

Když tvoříme webové stránky, našim hlavním cílem je návratnost investice do webu v co nejkratším časovém horizontu. Pokud vše dopadne dobře, klient má průměrně v horizontu ~5 měsíců svoji investici zpět a už jen těží z dobře provedené investice do kvalitních webových stránek.

Web má jeden hlavní cíl a to je vydělávat peníze. Náš úkol je vytvořit takový web, který zajistí, aby uživatelé provedli poptávku nebo objednávku pomocí moderního vzhledu, jednoduché orientace na webu, akčních prvků (CTA) a celkové optimalizace webu.

Intuitivní proces tvorby webu

Weby už děláme nějaký pátek a za tu dobu jsme náš proces vyoptimalizovali tak, aby byl co nejvíce jednoduchý a intuitivní.

Jednoduše vás provedeme jednotlivými fázemi tak, aby na konci vznikla funkční a moderní webová stránka, která je podle vašich představ a zároveň podle našich doporučení na funkčnost a vzhled.

Jakmile je web hotový, lze snadno navázat na online marketing a vytěžit tak z nového webu maximum.

Články a videa, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu.

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro své nové webové stránky ještě dnes

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro své nové webové stránky ještě dnes

Stránka 1 z 3
Pokud nám něco nebude jasné, je dobré mít na Vás i telefon pro rychlejší řešení
Kterou službu potřebujete jako hlavní na řešení.
Díky aktuálnímu webu můžeme lépe pochopit vaši situaci.
Díky počtu podstránek můžeme vytvořit přesnou cenovou nabídku.
Pokud potřebujete ještě další služby, budeme schopni lépe naprojektovat celou zakázku.

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Popište nám prosím krátce váš záměr.
Orientační rozmezí rozpočtu nám pomáhá zvolit vhodnou technologii nebo řešení.

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem