Skip to main content

SEO optimalizace

Profesionální optimalizace webu tak, aby vás vyhledávače lépe chápaly a dosáhli jste lepších vyhledávacích pozic

SEO jako základ úspěchu

SEO optimalizace je poměrně často klienty velmi podceňovaná služba. Podceňovaná ve smyslu jejich pohledu na důležitost této činnosti. Obvykle staví na první místo vizuální stránku webu, jelikož to je něco „hmatatelného” co dokáží posoudit.  Je krásné, že máte velmi dobře designově vyladěný web, k čemu vám to ale je, když vás nikdo nenajde?

Dlouhodobá konkurenceschopnost

Pro vyhledávače jako Google nebo Seznam, je velmi důležité, jak je váš web SEO optimalizován. Pro organické vyhledávání má SEO optimalizace zásadní vliv. Bez ohledu na to co děláte, tak web má sloužit k předání určité informační hodnoty. Tuto hodnotu předáváte vašim potenciálním zákazníkům nejprve v textové podobě (obsahem) a pokud najdou co hledají, tak následně vašimi službami.

Kam vás do výsledků vyhledavač zařadí není ovšem jen o kvalitně zpracovaném a strukturovaném textu. Aby to nebylo tak jednoduché, tak se SEO skládá z velkého množství dílčích činností, které na sebe navazují. Nejčastěji se setkáte s rozdělením do dvou faktorů. Prvním je on-page a druhým je off-page. Na základě kombinace těchto faktorů pak vyhledávače udělují vašemu webu danou pozici ve vyhledávání.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřeným procesem SEO optimalizace

1

Zadání poptávky

Řekněte nám více o vaší situaci - jak vypadá a funguje váš web a současné SEO aktivity.
2

Analýza situace

Provedeme detailní analýzu webu a vaší SEO infrastruktury pro zjištění důležitých dat.
3

Úvodní schůzka / online call

Na základě průzkumu navrhneme ideální postup vůči vašim očekávání a měsíčního rozpočtu.
4

Cenová nabídka

Navrhneme ideální SEO aktivity vůči vašem rozpočtu a stanoveným cílům.
5

Revize a optimalizace

Po 2-3 měsících detailně vyhodnotíme dosavadní výsledky a navrhneme případnou optimalizaci budgetu.
6

Udržování a rozvoj

Pravidelná údržba a rozvoj SEO aktivit pro maximalizaci potenciálu na trhu.
Chci SEO optimalizaci

On-page SEO

On-page SEO optimalizace spočívá zejména ve správné strukutře obsahu na vašem webu. Je potřeba tedy striktně dodržovat tato pravidla. Pro představu dobře strukturovanému obsahu na vašem webu by nemělo chybět nic z těchto elementů: titulek, meta description, nadpisy stránky, alternativní popis u obrázků, klíčová slova v běžném textu stránky, url adresa stránky, odkazy na další stránky. Všechno by mělo být stavěno na míru vhodnému klíčovému slovu, které je potřeba podle předmětu vašeho podnikání správně volit.

Off-page SEO

Jak vyplývá již z názvu, tak u off-page SEO optimalizace se jedná o činnosti “mimo” web. Off-page SEO je spíše více dlouhodobá činnost, na které se musí pravidelně pracovat.

Pro vyhledávače je důležitý tzv. Autority rank. Ten udává vyhledávači kolik ostatních webů na vaše stránky referuje. Představte si váš web jako knihu. Když půjdete do knihovny hledat určité informace, pravděbodobně budete hledat takovou knihu, kterou vám ostatní doporučili, že v ní naleznete nejlépe zpracované informace, které hledáte.

Autority rank lze rozdělit na domain rank a page rank. Domain rank platí obecně pro doménu a lze říci že se jedná o kumulativní rank všech odkazů směřující na vaši doménu. Samotný domain rank Vám ovšem nezajistí první pozice ve vyhledávání. K tomu Vám pomůže page rank. To jsou reference přímo na konkrétní stránky (klíčová slova) webu. Pokud tedy máte silný jak domain tak i page rank je pravděpodobné že váš web bude v popředí vyhledávání.

Dlouhodobý růst díky SEO

Jak vidíte, tak SEO optimalizace je opravdu jedna z klíčových věcí pro Váš web. Výhodou je, že správně zpracovaná optimalizace, Vám může ušetřit velkou spoustu peněž do budoucna. Příliv zákazníku z organického vyhledávání je asi ten nejefektivnější způsob jak získat klienty pro svůj byznys. Nevýhodou je obvykle časová náročnost, se kterou je potřeba při čekání na výsledky ze SEO optimalizace počítat.

Marketingové činnosti jako PPC reklamy a kampaně na sociálních sítích jsou schopny sice přivést klienty hned, je ovšem potřeba počítat s potřebnou finanční náročností pro tyto činnosti. U kvalitní SEO optimalizace mají výsledky obvykle dlouhodobější chrakter a v konečném součtu nemusí stát ani tolik pěněz jako marketing. Ideální je tyto možnosti kombinovat a propojovat. Každý byznys potřebuje ovšem trochu jiné řešení. Pokud opravdu chcete v online prostředí uspět, je potřeba vždy pracovat na všech těchto aspektech.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro seo optimalizaci ještě dnes

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro seo optimalizaci ještě dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem