Tvorba business modelu

Vytvoříme realistický business model založený na datech z trhu a našich zkušenostech

Uděláme váš web ziskový

Online prostředí je zcela nový svět podnikání, kde platí odlišná pravidla než v klasickém businessu. Aby váš online podnikatelský business model fungoval, je nutné vše analyzovat a navrhnout takové řešení, které vám vybuduje robustní pozici v online prostředí.

Naše práce je vám navrhnout takový business model, který bude adekvátní vůči vašim finančním a časovým možnostem. Díky různým nástrojům a strategiím budete moci využít naplno aktuální možnosti online marketing tak, aby váš nový online byznys měl co největší pravděpodobnost úspěchu.

Plán bitvy – Business canvas

Pro design business plánu používáme ověřený koncept Business Canvas, který zaručí detailní zhodnocení aktuálního byznysu jako celku. Business Canvas analýza bere v potaz všechny klíčové prvky, které utváří funkční podnikání.

Naše zaměření Business Canvas je převážně na online prostředí tak, abychom dokázali logicky navrhnout plán na základě vaší situace a vytěžit maximum z vašich konkurenčních výhod, které můžeme prodat online.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřeným procesem tvorby business modelu

1

Zadání poptávky

Řekněte nám více o vašem záměru nebo výzvách, které ve svém podnikání řešíte.
2

Úvodní diskuze

Prodiskutujeme aktuální stav a cíle, kterých by jste chtěli dosáhnout.
3

Tvorba business planu

Zkusíme vytvořit různé scénáře, jak bychom celou situaci businessově dále uchopili, abychom udělali business ziskový.
4

Zpětná vazba a optimalizace

Na základě vaší zpětné vazby vybereme ideální scénář business modelu a vytvoříme akční plán pro implementaci.
5

Implementace

Nasadíme nový business model do pilotního režimu a odladíme počáteční mouchy nového modelu.
6

Vyhodnocení

Jakmile máme z pilotního režimu data, můžeme business model lehce upravit pro dlouhodobé udržování.
Chci návrh business plánu

Návštevnost jako část úspěchu

Jeden z hlavních cílů business modelu je vybudovat stabilní návštěvnost na webu. Návštěvnost znamená pro váš online byznys nepřímý zisk, protože z návštěvnosti následně vzniká konverzní poměr, což je určité procento návštěvníků na webu, kteří provedli objednávku produktu nebo služby.

Jeden z nejlepších kanálů, jak vybudovat dlouhodobou a stabilní návštěvnost na webu je SEO Optimalizace. Vždy je dobré zvolit takové nástroje a strategie, které jsou nejvýhodnější ke konkrétnímu webu, protože na každou sitauci funguje nejlépe jiné řešení.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok ještě dnes

Stránka 1 z 2

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem