Skip to main content

Tvorba business modelu

Vytvoříme realistický business model založený na datech z trhu a našich zkušenostech

Uděláme váš web ziskový

Online prostředí je zcela nový svět podnikání, kde platí odlišná pravidla než v klasickém businessu. Aby váš online podnikatelský business model fungoval, je nutné vše analyzovat a navrhnout takové řešení, které vám vybuduje robustní pozici v online prostředí.

Naše práce je vám navrhnout takový business model, který bude adekvátní vůči vašim finančním a časovým možnostem. Díky různým nástrojům a strategiím budete moci využít naplno aktuální možnosti online marketing tak, aby váš nový online byznys měl co největší pravděpodobnost úspěchu.

Plán bitvy – Business canvas

Pro design business plánu používáme ověřený koncept Business Canvas, který zaručí detailní zhodnocení aktuálního byznysu jako celku. Business Canvas analýza bere v potaz všechny klíčové prvky, které utváří funkční podnikání.

Naše zaměření Business Canvas je převážně na online prostředí tak, abychom dokázali logicky navrhnout plán na základě vaší situace a vytěžit maximum z vašich konkurenčních výhod, které můžeme prodat online.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřeným procesem tvorby business modelu

1

Zadání poptávky

Řekněte nám více o vašem záměru nebo výzvách, které ve svém podnikání řešíte.
2

Úvodní diskuze

Prodiskutujeme aktuální stav a cíle, kterých by jste chtěli dosáhnout.
3

Tvorba business planu

Zkusíme vytvořit různé scénáře, jak bychom celou situaci businessově dále uchopili, abychom udělali business ziskový.
4

Zpětná vazba a optimalizace

Na základě vaší zpětné vazby vybereme ideální scénář business modelu a vytvoříme akční plán pro implementaci.
5

Implementace

Nasadíme nový business model do pilotního režimu a odladíme počáteční mouchy nového modelu.
6

Vyhodnocení

Jakmile máme z pilotního režimu data, můžeme business model lehce upravit pro dlouhodobé udržování.
Chci návrh business plánu

Návštevnost jako část úspěchu

Jeden z hlavních cílů business modelu je vybudovat stabilní návštěvnost na webu. Návštěvnost znamená pro váš online byznys nepřímý zisk, protože z návštěvnosti následně vzniká konverzní poměr, což je určité procento návštěvníků na webu, kteří provedli objednávku produktu nebo služby.

Jeden z nejlepších kanálů, jak vybudovat dlouhodobou a stabilní návštěvnost na webu je SEO Optimalizace. Vždy je dobré zvolit takové nástroje a strategie, které jsou nejvýhodnější ke konkrétnímu webu, protože na každou sitauci funguje nejlépe jiné řešení.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok ještě dnes

Stránka 1 z 3
Pokud nám něco nebude jasné, je dobré mít na Vás i telefon pro rychlejší řešení
Kterou službu potřebujete jako hlavní na řešení.
Díky aktuálnímu webu můžeme lépe pochopit vaši situaci.
Díky počtu podstránek můžeme vytvořit přesnou cenovou nabídku.
Pokud potřebujete ještě další služby, budeme schopni lépe naprojektovat celou zakázku.

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Popište nám prosím krátce váš záměr.
Orientační rozmezí rozpočtu nám pomáhá zvolit vhodnou technologii nebo řešení.

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem