Skip to main content

Email marketing

Budujte databázi vašich zákazníků pomocí e-mail marketingu pro efektivní zvýšení tržeb

Zvyšte své obraty a zisky

Díky emailovému marketingu můžete snadno zůstat v kontaktu se svými zákazníky a informovat je tak o důležitých změnách, akcích nebo nových produktech.

Je nutné si uvědomit, že budování emailové databáze současných zákazníků může být zcela kritické pro vaše obraty a zisky. Stejně to platí u budování publik na sociálních sítí.

Je to váš kapitál, díky kterému můžete zvýšit značně hodnotu podnikání při případném prodeji firmy.

Vašim zákazníkům už nic neunikne

Email marketing má za hlavní cíl zvýšit obraty a zisky vaší firmy. Proto se vždy snažíme přizpůsobit dlouhodobou strategii emailového marketingu, tak aby vaše investice (časová a finanční) měla co nejkratší návratnost.

Představte si, že uvádíte do prodeje nový produkt, který je daleko efektivnější a výhodnější než předešlé verze a hned na začátek prodeje můžete oslovit celou svoji zákaznickou základnu. Databáze emailů svých zákazníky může v tomto okamžiku být velmi rozhodující pro vaše zisky.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřeným procesem e-mail marketingu

1

Zadání poptávky

Řekněte nám více o vašem záměru a jak dnes vypadají vaše e-mail marketingové aktivity.
2

Analýza

Prověříme, jak dnes vypadá vaše databáze emailů. Jestli ještě nic nemáte, navrhneme ideální start sběru e-mailů.
3

Cenová nabídka

Na základě analýzy vytvoříme vhodnou strategii s přesnou cenovou nabídkou.
4

Nastavení a návrh e-mail šablony

Podíváme se na nastavení newsletter platformy a vytvoříme první e-mail šablonu pro rozesílání e-mailů.
5

Revize a optimalizace

Na základě prvních dat zoptimalizujeme nastavení platformy a e-mail šablony, abychom měli vše maximálně efektivní.
6

Údržba

Dodržování e-mail marketing schválené strategie, dle předem nastaveného plánu.
Chci e-mail marketing

Přenechte nám vytváření emailů

Na začátek je dobré přenechat tvorbu emailových kampaní nám, ať můžeme poznat vaše podnikání a navrhnout nejlepší a nejefektivnější šablony emailů. S postupem času není pak problém celou činnost delegovat na zaměstnance nebo brigádníka, který už bude proces jen udržovat a v případě potřeby s námi komunikovat.

Emailový marketing je nástroj, který můžete a nemusíte využívat. Když se ale podíváte na aktuální svět podnikání, tak newslettery využívají všechny velké korporace a firmy. Je to efektivní, cílené a velmi málo nákladné než kdyby jste měli např. fyzicky tisknout letáky a vše posílat fyzicky na adresu zákazníků.

Velkou výhodou je, že když na začátku ještě nemáte velkou databázi emailových kontaktů, tak na trhu jsou řešení, které jsou do určitého počtu kontaktů zdarma. Jde si tedy na začátek vše vyzkoušet bez zbytečných investic a nákladů.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro e-mail marketing ještě dnes

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro e-mail marketing ještě dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem