Skip to main content

PPC reklama

Efektivní metoda, jak přivést ihned nové zákazníky do vaší firmy

Zvyšte tržby ihned

PPC marketing je jedním z nejpoužívanějších marketingových nástrojů dnešního internetu. Zkratka PPC vychází ze slov Pay Per Click, neboli Platba Za Kliknutí. Výhodou je, že neplatíte za to, že vás někdo vidí, ale platíte až pokud na reklamu někdo klikne. Tímto jsou náklady na reklamu vynaloženy pro vás daleko efektivněji. Skvělé je, že výsledky můžete velmi přesně měřit.

Přesné cílení a vysoká efektivita

Další nespornou výhodou je, že jste schopni oslovit velké množství lidí najednou. Aby toto cílení bylo efektivní, je potřeba vědět, jak takovou kampaň nastavit a průběžně na základě výsledků optimalizovat. V prvé řadě je vždy nutné vybrat vhodná klíčová slova, na která se bude reklama zobrazovat.

Nejpoužívanější systémy pro PPC reklamu jsou Google Ads, Sklik, Facebook. Reklama se dnes zobrazuje jak na stolních počítačích, tak také na tabletech a mobilech, a proto je vždy dobré s tímto počítat a kampaň pro to vhodně uzpůsobit.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřeným procesem PPC reklamy

1

Zadání poptávky

Řekněte nám více o vaší situaci, jak by jste chtěli využít PPC reklamu na vašem projektu.
2

Průzkum a analýza

Podíváme se na data a navrhneme, jestli je PPC reklama správná strategie propagace.
3

Cenová nabídka

Vytvoříme přesnou cenovou nabídku s doporučeným rozpočtem pro vaši první PPC kampaň.
4

Spuštění PPC kampaně

Na základě detailního průzkumu spustíme první PPC kampaň s testovacím rozpočtem.
5

Revize a optimalizace

Vyhodnotíme první výsledky PPC kampaně a provedeme optimalizaci pro maximální efektivitu.
6

Udržování

Ověřenou PPC kampaň budeme pravidelně udržovat dle předem nastavené online marketing strategie.
Chci PPC reklamu

Kde je PPC reklama vidět

PPC reklamu najdete jak v obsahové, tak i ve vyhledávací síti. Např. u Google najdete v obsahové síti přes dva miliony webů, videí a aplikací, na kterých se vaše reklama bude zobrazovat.  V obsahové síti můžete cílení reklamy nastavit na základě daného kontextu, danému publiku a dané lokalitě.

Vyhledávací síť je označováno jako skupina webů související s vyhledáváním, na kterých se mohou zobrazovat vaše reklamy. Při inzerci ve vyhledávací síti se mohou výsledky zobrazovat na jiných stránkách Googlu např. mapy, nákupy.

Nákup PPC reklamy

Nákup PPC reklamy probíhá pomocí aukčního systému. Čím vyšší bude vaše nabídka za proklik, tím větší šanci na lepší pozici pro vaši reklamu máte. Neznamená ovšem, že když podáte nejvyšší nabídku, že vám automaticky systém přiřadí lepší pozici. Pozice také závisí na skóre kvality reklamy.

Toto skóre slouží k určení kvalitativních faktorů reklamy. Skóre se odvíjí od metriky jako je CTR až po kvalitu vaší stránky. Při tvorbě PPC reklamy je tedy důležité klást důraz na kvalitní copywriting, design banneru a správně zpracované landign pages.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro PPC reklamu ještě dnes

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro PPC reklamu ještě dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem