Skip to main content

Copywriting

Vytvoříme atraktivní texty, které snadno popíšou a představí vaše služby nebo produkty

Texty, které rozhodují

Kvalitně napsané texty jsou jeden ze zásadních faktorů úspěšné webové stránky. Web, který má dobrý copywriting má i vyšší pravděpodobnost úspěšnosti provedení konverze (objednávky) uživatelem.

Při tvorbě textů je velmi důležité, aby se zachovala stručnost a jednoduchá pochopitelnost všech informací. Uživatel musí za co nejméně času pochopit vaše služby nebo produkty tak, aby pokračoval se zájmem a provedl možnou objednávku.

Správná slova pro silné SEO

Je skvělé napsat poutavé a kreativní copywriting texty na web, ale k čemu budou, když tyto slova budou minimálně vyhledávaná na internetu?

Při copywritingu je vždy nutné myslet i na SEO optimalizaci, které slova se nejvíce vyhledávají. Když píšeme texty, tak vždy přizpůsobíme skladbu vět nejvyhledávanějším slovům – web tak může dosáhnout zajímavé návštěvnosti z vyhledávačů.

Spojení analytických schopností a kreativity je klíčem úspěchu v digitálních službách. Při stavbě textu tedy vždy soustřeďujeme i pozornost na klíčová slova, která webu následně zajistí návštěvnost z vyhledávačů jako Google nebo Seznam.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřeným procesem tvorby textů

1

Zadání poptávky

Prověříme vaše zadání a objem práce. Důležitá je míra odbornosti vašich textů. Jestli jsou texty odborné, bude pravděpodobně potřeba vaší kooperace.
2

Vytvoření cenové nabídky

Po důkladné analýze vašeho zadání jsme schopni určit cenovou nabídku na tvorbu vašich textů.
3

Příprava

Detailně nastudujeme vaši tématiku tak, abychom mohli napsat co nejvíce výstižné a přesné texty.
4

Tvorba textů

Dle zadání vytvoříme požadované texty pro váš web, blog nebo prodejní texty.
5

Revize textů

Velmi důležitá je i vaše zpětná vazba, aby bylo jisté, že jsme vše vysvětlili správně.
6

Doručení

Po finální revizi provedeme publikaci na váš web nebo reklamní materiály.
Chci nové texty

Web designér a copywriter v jednom

Při revizích našich procesů se nám ukázalo jako nejefektivnější, když si na web designér přímo vytváří texty sám. Proč? Protože texty se musí vždy podřídit webové prezentaci.

Pokud je to naopak, web designér má svázané ruce a nemůže být naplno kreativní, protože má striktiní texty od copywritera. Pokud používáme copywritera, tak pouze jako support / konečnou optimalizaci, ale web designér má vždy poslední slovo, jak budou texty vypadat.

Články a videa, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro své nové webové stránky ještě dnes

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro své nové webové stránky ještě dnes

Stránka 1 z 3
Pokud nám něco nebude jasné, je dobré mít na Vás i telefon pro rychlejší řešení
Kterou službu potřebujete jako hlavní na řešení.
Díky aktuálnímu webu můžeme lépe pochopit vaši situaci.
Díky počtu podstránek můžeme vytvořit přesnou cenovou nabídku.
Pokud potřebujete ještě další služby, budeme schopni lépe naprojektovat celou zakázku.

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Popište nám prosím krátce váš záměr.
Orientační rozmezí rozpočtu nám pomáhá zvolit vhodnou technologii nebo řešení.

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem