Podnikatelské prostředí se díky novým technologiím rychle vyvíjí a to mění i pravidla podnikání. Firmy, které drží první pozice ve vyhledávačích a na svých klíčových slovech (například stavební firma Plzeň, půjčovna dodávek Olomouc atd..), tak mají zajištěný stabilní a dlouhodobý příjem zakázek.
Doba se mění
Je to zcela pochopitelné, protože pokud se ve Vašem životě objeví nový problém, jako například rozbité dveře, tak první co uděláte je, že svůj problém vygooglujete. Během pár sekund máte k dispozici tisíce zkušeností lidí, kteří stejný problém řešily před Vámi ale především se Vám už začnou objevovat výsledky, které Váš problém vyřeší (firmy).
Firmy, které si uvědomí skutečnost, že SEO (optimalizce pro vyhledávače) je dlouhodobý nejcennější kapitál firmy, tak na trhu i dlouhodobě uspějí.
Důkaz místo slibů
My sami toho jsme příkladem. Když jsem v roce 2015 založil Webfusion, první 3 roky jsem zakázky získaval čistě díky doporučení a svému jménu jako psaní článků pro Investree nebo návštěvování konfrence Cashflow Summit. Tohle ale není dlouhodobě udržitelný model, proto bylo nevyhnutelné se zaměřit na obsažení prvních příček ve vyhledávačích na klíčová slova spojené s tvorbou webových stránek, grafikou a online marketingem.
Po asi 4 měsících intenzivní práce a budování infrastruktury na obsazení pozic jsme se dostaly v Olomouci na první místo na klíčový dotaz „tvorba webových stránek Olomouc“.
Po tady tomto momentu stabilně a dlouhodobě získáváme nové zakázky.
Z business hlediska, držet první pozice ve vyhledávačích, je to nejlepší co může pro Vaše podnikáni být, protože Vás to nestojí ani korunu. Další fakt je, že pozice ve vyhledávačích nejde nějak koupit nebo urychlit. Vaše stránka opravdu musí být relevantní. Musíte se prostě Googlu líbit a vyhovovat jeho preferencím.
Podnikatelé, kteří si tuto skutečnost neuvědomí, mohou velmi lehko přijít o značný podíl na trhu. Někdo může mít např. 20 let zaběhlou stavební firmu ale když přijde mladý člověk a obsadí veškerá klíčová slova ohledně stavebnictví v daném městě, tak je úplně jedno, jak dlouho jste na trhu a jak dobře umíte stavebnictví. Hraje se na to, kdo je první v googlu.
Optimalizace pro vyhledávače je sama o sobě velmi komplikovaná činnost, která spojuje různé strategie a přístupy dohromady. Pokud se ale zvolí správná dlouhodobá strategie, která útočí na ty nejvíce kritické faktory při hodnocení webu googlem, je tu pořád velká šance na úspěch.
Jak dosáhnout první pozice ve vyhledávačích
SEO Optimalizace je dlouhodobá činnost a první výsledky bývají vidět obyvkle až za několik měsíců. Dobré ale je, že jdou zvolit strategie, které jsou finančně nenáročně a stačí dělat pouze kontiuální činnosti, díky kterým se dostanete na lepší pozice.
Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak svoji firmu dostat na první pozice v googlu, neváhejte nás kontaktovat na nezávaznou schůzku nebo skype.