Představte si, že se rozhodnete pro WebFusion, aby jsme Vám vytvořili webové stránky, které mají zvýšit prodeje na Vašem Webu. Na čem ale přesně závisí, jestli bude projekt úspěšný z dlouhodobé hlediska? Je třeba si uvědomit, že hlavní úspěch projektu závisí na vzájemné komunikaci. Máme nastavené procesy, umíme designově sladit jednotlivé prvky, prezentovat informace a splnit veškeré požadavky klienta ale i tak může vzniknout projekt, který nebude vyhovovat klientovi nebo nám. Proč se tak může stát?
Klient musí vědět, že hlavní úspěch projektu závisí na vzájemné komunikaci
Než začne samotná spolupráce je velice důležité aby jsme pochopili byznys klienta – jak dlouho podniká, jak začínal, proč zrovna tento byznys, kdo jsou jeho zákaznici, cíle a vize budoucna. Kdyby jsme začali dělat na webu a neznali příběh firmy, mohlo by nám uniknout spoustu důležitých informací, které odlišují firmou od konkurence.
Další duležitý faktor je předávání informací a zpětných vazeb od klienta. Pokud je klient např. extrémně zaneprázdněný a trvá mu přes týden než se podívá na nový návrh stránek a zhodnotí ho, může se stát, že samotná tvorba webu bude probíhat celé měsíce! Je tedy velmi důležité aby při tvorbě webových stránek byl klient maximálně k dispozici.
To stejné je ale třeba i na naší stráně. Proto je web konzultant k dispozici na telefonu celý den. V praxi to funguje tak, že když klienta napadne nějaká nová myšlenka nebo zapomněl na důležitou informaci, zavolá web konzultantovi a ten ihned zkoordinuje celý team. Aktuální status projektu pak lze sledovat online v systému Workdesk. Workdesk byl pro nás velký krok dopředu v celkové organizaci projektu a spolupráce s klientem.
U každé nové spolupráce se snažíme mít nastavenou jasnou komunikaci, tak abychom získali maximum dostupných informací a měli osobu na straně klienta, která se nám vyjádří k aktuální podobě webu. Díky naším systémům a procesům dáváme ty nejlepší podmínky pro to abychom mohli snadně komunikovat a předávat si informace. Celkový úspěch projektu je tedy závislí nejvíce na komunikaci. Když si klient uvědomí tuto důležitou myšlenku, může vzniknout opravdu zajímavý projekt.