Skip to main content

Webové stránky už děláme nějaký pátek a máme za sebou desítky úspěšných projektů. Díky tomu, jsme mohli nabrat cenné zkušenosti, které pomohli vytvořit ucelený systém, který umožňuje tvořit kvalitní webové stránky u každé zakázky. Webdesign je prostředí, kde se prolíná analytika s kreativitou. Je nutné veškeré informace, co nejlépe promítnout do kreativní webové prezentace. Pokud člověk přistupuje k této práci zmateně, většinou i výsledky budou takové. Podívejte se, jak u Webfusion probíhá tvorba webů.

U nás má tvorba webů jasný řád

Díky jasným postupům zvyšujeme pravděpodobnost, že se budeme držet našeho standartu kvality při jakékoliv zakázce. Více o tom, jak organizujeme samotný projekt se můžete dočíst v předchozím článku – Jak u Webfusion funguje organizace projektů. Pojďme rovnou k věci, jak tedy vypadá tvorba webů.

Volba barev

Barvy jsou pro web rozhodující prvkem. To jaké zvolíte přesně barvy, se bude odrážet na dojmu, který Váš web vzbuzuje. Má Vaše webová stránka vyjadřovat luxus a eleganci? Pak je asi blbost volit červenou s černou. Například je známo, že nejlepší barvou pro business je modrá, protože vyjadřuje důvěru a klid (možná proto je i Facebook modrý) Zajímavé kombinace barev na web můžete najít na Design blogu Canva.

Sumarizace informací a dat

Data jsou klíčová při vytváření webových stránek. Čím více informací a podkladů od klienta máme, tím je větší pravděpodobnost, že vznikne opravdu úspěšný a jedinečný web, který skvěle odprezentuje firmu. Nás proces je nastavený tak, aby našel při analýze dat a informací klíčově prvky, které firmu dělají jedinečnou a atraktivní. Když se pak tyto informace vyzdvihnou při samotné webové prezentaci, firma ihned získává konkurenční výhodu.

Návrh designu homepage

Design domovské stránky je základní stavební plocha pro celý web. Design, který se nastaví na homepage se pak bude muset prolínat celou webovou stránkou. Je nutné tedy designu homepage věnovat velkou pozornost a vše detailně promyslet. Samotný design by měl i reprezentovat postoj firmy a její přístup k zákazníkům.

Implementace informací

Vaše webová stránka není jen o tom, že vypadá pěkně. Web je primárně o tom, že stylově předává důležité informace, díky kterým se zákazník rozhodne k nákupu. Předávání informací je hlavní funkce webové stránky, jak už jsme psali v našem předchozím článku Hlavní úkol webové stránky.  Je tedy velmi důležité udělat kvalitní analýzu a posbírat, co nejvíce informací. Čím víc jich máme, tím více bude prezentace přesnější a účelnější pro zákazníky.

Testy a příprava na předání

Otestovat web je velmi důležité. První zkušenosti s webem u klienta reprezentují naši preciznost a kvalitu. Je tedy nutné mít vychytaný každý detail webu. Když je webová stránka hotová, pustíme se do personalizace uživatelské databáze z pohledu administrátora, tak aby obsluha webu byla co nejvíce jednoduchá. Díky tomu, že na každý web vytváříme na míru dělaný manuál, správu zvládne s přehledem i naprostý amatér. Jakmile máme na webu už vše hotové, můžeme celou práci předat klientovi.

Petr Sanetrník

Petr má ve Webfusion na starost organizaci jako je nastavování procesů, vedení porad nebo určování strategických cílů do budoucna.