Skip to main content

Jak to funguje

Ověřený a nastavený proces, který zajišťuje kvalitní klientský přístup a následnou podporu

Intuitivně vás provedeme

celým procesem, který naplno

splní vaše očekávání.

Promyšlený systém spolupráce

Máme v praxi ověřený systém spolupráce, který zajišťuje snadnou interakci mezi námi a klientem. Díky tomu je spolupráce příjemná a efektivní pro obě strany.

Ověřeno uživateli

Mezi naše zákazníky patří malí živnostníci, malé, střední i velké firmy, korporáty a nebo startupy. S řadou nich spolupracujeme už dlouhé roky na pravidelné bázi.

Založeno na zkušenostech

Náš aktuální přístup a úroveň práce jsou postaveny především na zkušenostech z minulých zakázek, díky čemu jsme se mohli neustále zlepšovat až do dnešní podoby.

Precizní organizace vašeho projektu

Web konzultant

Precizní organizace vašeho projektu

Web konzultant

Web konzultant je osoba, která má obecný podnikatelský přehled, zajímá se o nové technologie a přístupy. Díky tomu máte jistotu, že službu, kterou potřebujete budete řešit s člověkem, který rozumí businessu.

Další výhodou je, že web konzultant organizuje celý tým v případě složitějších zakázek. Máte tak jistotu, že vše bude včas termínově dodrženo a zpětnou vazbu komunikujete pouze s jedním člověkem.

Výsledek je velmi efektivní proces, kdy jsme schopni rychle a kvalitně provést tvorbu webových stránek, online marketing, vývoj aplikací nebo grafické služby.

Tvorba webových stránek

Zadání poptávky

Stačí vyplnit krátký kontaktní formulář, který nám řekne základní informace o vaší zakázce na webové stránky.

Následně se s vámi spojíme a projdeme všechny nutné detaily, abychom měli přesnou představu o vaší zakázce. Příprava je velmi důležité před startem tvorby cenové nabídky.

Vzhledem k tomu, že za sebou už máme stovky projektů, víme přesně na co se ptát nebo jaké řešení vám doporučit tak, aby vaše investice do webu měla co nejrychlejší návratnost

Tvorba cenové nabídky

Jakmile víme o vaší poptávce všechny potřebné informace, vytvoříme cenovou nabídku.

Tvorbu cenové nabídky bereme opravdu pečlivě a detailně. Najdete zde všechny požadované vlastnosti, parametry vašeho nového webu a průběh všech prací s časovými odhady náročnosti.

Pokud není cokoliv jasné nebo by jste rádi přidali nějaké další vlastnosti webu jako jazykové mutace, online chat nebo online marketing, nabídku rádi upravíme.

Potvrzení nebo podpis smlouvy

Jestli se vám cenová nabídka bude líbit, tak dalším krokem je potvrzení spolupráce nebo podpis smlouvy.

Pro menší projekty volíme emailové potvrzení v kombinaci se zálohovou fakturou (pošleme úvodní email se všemi podmínkami, termíny a zálohovou fakturou).

Ve větších projektech už volíme standardní smlouvu, který popisuje detailně všechny podmínky spolupráce. Smlouvu je možné upravovat na míru vašim specifickým požadavkům.

Diskuze před startem

Jakmile oficiálně potvrzenou spolupráci, můžeme začít na všem pracovat. Většinou volíme ještě úvodní diskuzi.

Seznámíme vás s celým procesem a průběhem tvorby webu – budete tak přesně vědět, co vás čeká a kdy bude prostor na vaši zpětnou vazbu.

První návrh webu

V domluveném termínu dostanete první návrh webu, který bude již odrážet naši představu, jak chceme celý web řešit funkčně a designově.

Snažíme se do každé naší práce promítnout i vlastní invenci a jedinečnost, abychom podpořili celkový výsledek webu.

Zpětná vazba

Nejlepší weby vznikají diskuzí, proto obvykle finální řešení upravujeme ve 2-3 revizích webu na základě vaší zpětné vazby.

Zpětná vazba má za cíl především najít ideální kompromis mezi našim řešením a vašim pohledem na nový vzhled webu. Snažíme se tak klientovi dát dostatečný prostor pro jeho názor ale zároveň ukázat naše navrhované řešení z pohledu expertů na tvorbu webu.

Zpětnou vazbu je nejlepší projít na schůzce, videohovoru a nebo je možné i přes nás software v kombinaci s e-mailem.

Publikace

Jakmile máme web finálně schválený, provedeme finální publikaci na vaši doménu, nastavení zabezpečovacího certifikátu https, plus kompletní prověření všech prvků na webu jestli vše funguje správně.

Na konci předáme k webu i manuály k obsluze, kdyby jste si potřebovali změnit nějaké údaje na webu.

Vývoj mobilních a webových aplikací

Zadání poptávky

Stačí vyplnit krátký kontaktní formulář, který nám řekne základní informace o vaší zakázce na webovou nebo mobilní aplikaci.

Následně se s vámi spojíme a projdeme všechny nutné detaily, abychom měli přesnou představu o vaší zakázce. Příprava je velmi důležité před startem tvorby cenové nabídky.

Vzhledem k tomu, že za sebou už máme stovky projektů, víme přesně na co se ptát nebo jaké řešení vám doporučit tak, aby vaše investice do mobilní nebo webové aplikace měla co nejrychlejší návratnost.

Tvorba cenové nabídky

Jakmile víme o vaší poptávce všechny potřebné informace, vytvoříme cenovou nabídku s doporučeným rozpočtem.

Tvorbu cenové nabídky bereme opravdu pečlivě a detailně. Najdete zde všechny požadované vlastnosti, parametry vaší nové aplikace a průběh všech prací s časovými odhady náročnosti.

Pokud není cokoliv jasné nebo by jste rádi přidali nějaké další vlastnosti, rádi nabídku upravíme.

Potvrzení nebo podpis smlouvy

Jestli se vám cenová nabídka bude líbit, tak dalším krokem je potvrzení s podpisem smlouvy.

Pro mobilní a webové aplikace vždy sepíšeme přesnou smlouvu se všemi vlastnostmi aplikace, podmínkami spolupráce a celkovým průběhem.

Smlouvu je možné upravovat na míru vašim specifickým požadavkům nebo například vytvořit splátkový kalendář u větších projektů.

Návrh wireframů

Wireframy je základní návrh rozvržení prvků mobilní nebo webové aplikace.

Díky wireframům se dohodneme na rozložení prvků aplikace a celkové orientaci uživatele napříč aplikací. Budete mít tak představu, kde asi budou jednotlivé ikony nebo navigační prvky aplikace

UX Design

Jakmile máme dodělanou konečnou podobu wireframů, můžeme se pustit do ostrého designování aplikace – UX design. Díky wireframům už přesně víme, co kam zapadne.

UX Design (user experience) je grafický design, který definuje přesnou vizuální podobu aplikace a má cíl uživateli nastavit co nejjednodušší orientaci v aplikaci.

Programování

Po tom, co máme schválený konečný vzhled aplikace, provedeme kompletní technickou realizaci do funkční podoby.

Backend vývoj znamená, že z grafické podoby aplikace uděláme funkční aplikaci a za design dosadíme konkrétní programovací kódy tak, aby aplikace měla všechny požadované vlastnosti a bezproblémově fungovala.

Testing

Naše kódy se snažíme psát opravdu jednoduše a čistě tak, aby byly dlouhodobě udržitelné a funkční.

Součástí ale každého vývoje je i ověřit, že kód přesně plní svoji funkci a nejsou zde nějaké nefunkčnosti nebo nežádoucí chyby.

Aplikaci předáme i vám k testování a zpětné vazbě.

Publikace

Předáme hotovou webovou nebo mobilní aplikaci publikovanou na vaši doménu, google play nebo app store.

Aplikaci budeme mít i dlouhodobé správě a na našich serverech. Budete tak mít jistotu, že vše bude fungovat a zajistíme všechny potřebné aktualizace v případě potřeby.

K vaší aplikaci dostanete i dokumentaci tak, aby bylo komukoliv jasné, jak má s programovacím kódem pracovat nebo upravovat.

Online marketing

Zadání poptávky

Stačí vyplnit krátký kontaktní formulář, který nám řekne základní informace o vaší situaci v online marketingu.

Následně se s vámi spojíme a projdeme všechny nutné detaily, abychom měli přesnou představu o tom, co potřebujete a jaký máte rozpočet. Příprava je velmi důležité před startem tvorby cenové nabídky.

Vzhledem k tomu, že za sebou už máme stovky projektů, víme přesně na co se ptát nebo jaké řešení vám doporučit tak, aby vaše investice do online marketingu měla co nejrychlejší návratnost.

Tvorba cenové nabídky

Stačí vyplnit krátký kontaktní formulář, který nám řekne základní informace o vaší situaci v online marketingu.

Následně se s vámi spojíme a projdeme všechny nutné detaily, abychom měli přesnou představu o tom, co potřebujete a jaký máte rozpočet. Příprava je velmi důležité před startem tvorby cenové nabídky.

Vzhledem k tomu, že za sebou už máme stovky projektů, víme přesně na co se ptát nebo jaké řešení vám doporučit tak, aby vaše investice do online marketingu měla co nejrychlejší návratnost.

Potvrzeni nebo podpis smlouvy

Jestli se vám cenová nabídka bude líbit, tak dalším krokem je potvrzení spolupráce nebo podpis smlouvy.

Pro menší projekty volíme emailové potvrzení v kombinaci se zálohovou fakturou (pošleme úvodní email se všemi podmínkami, termíny a zálohovou fakturou).

Ve větších projektech už volíme standardní smlouvu, který popisuje detailně všechny podmínky spolupráce. Smlouvu je možné upravovat na míru vašim specifickým požadavkům.

Analýza klíčových slov

Důkladně analyzujeme klíčová slova, konkurenci a celkový trh, na kterém podnikáte.

Kampaně a strategii vaší online marketingové kampaně stavíme především na datech a analytických nástrojích, které používáme. Máme tak jistotu, že kampaň je založená na tvrdých datech.

Cílem každé online marketingové kampaně, ať už je to PPC, SEO nebo například  PR, je návratnost investice.

Spuštění kampaně

Po konečném nastavení a všech kontrolách spustíme online marketingovou kampaň v pilotním režimu. Cílem je odstranit riziko, aby se zbytečně neutrácely peníze kdyby něco bylo špatně nebo byla mála úspěšnost.

Během pilotu důkladně sledujeme novou kampaň, abychom případně mohli vše stopnout.

Jakmile máme potvrzený pilotní režim, kampaně spouštíme v plné síle, aby se maximálně projevili první data a výsledky reklam nebo strategie.

Přizpůsobení kampaně

Po nějaké době provozu se vždy podíváme na výsledky online marketingové kampaně a uděláme finální úpravy pro maximální efektivitu rozpočtu z reklamy.

Pouze tvrdá data z trhu nám řeknou, jak moc je kampaň efektivní a kde je potřeba trochu přidat a kde naopak ubrat.

Výsledkem je trhem ověřená online marketingová strategie, která by vám měla pomáhat rozvíjet vaše podnikání a zvyšovat vaše příjmy.

Tvorba cenové nabídky

Kampaň se pak dlouhodobě udržuje a pokud nemění výkon, není potřeba dělat úpravy kampaně.

Vaši kampaň je pak možné i kdykoliv pozastavit nebo jen udržovat v pasivní formě s minimálním rozpočtem.

Ke každé online marketingové kampani přikládáme i detailní report, aby jste věděli všechny parametry výdajů a zisku z online marketingu.

Grafické služby

Zadání poptávky

Stačí vyplnit krátký kontaktní formulář, který nám řekne základní informace o vaší zakázce na grafické služby.

Následně se s vámi spojíme a projdeme všechny nutné detaily, abychom měli přesnou představu o tom, co potřebujete. Příprava je velmi důležité před startem tvorby cenové nabídky.

Vzhledem k tomu, že za sebou máme už stovky projektů, víme přesně na co se ptát, aby vaše nová grafika co nejvíce odpovídala vašim představám.

Tvorba cenové nabídky

Jakmile víme o vaší poptávce všechny potřebné informace, vytvoříme cenovou nabídku na všechny grafické služby, které potřebujete.

Tvorbu cenové nabídky bereme opravdu pečlivě a detailně. Najdete zde všechny informace a jednotlivé grafické práce s časovými odhady náročnosti.

Pokud není cokoliv jasné nebo by jste rádi přidali nějaké další služby, rádi nabídku upravíme.

Potvrzeni nebo podpis smlouvy

Jestli se vám cenová nabídka bude líbit, tak dalším krokem je potvrzení spolupráce nebo podpis smlouvy.

Pro menší projekty volíme emailové potvrzení v kombinaci se zálohovou fakturou (pošleme úvodní email se všemi podmínkami, termíny a zálohovou fakturou).

Ve větších projektech už volíme standardní smlouvu, který popisuje detailně všechny podmínky spolupráce. Smlouvu je možné upravovat na míru vašim specifickým požadavkům.

Kreativa a tvorba

Na vašeho zadání a průzkumu vytvoříme ideální grafické návrhy. Do návrhů se snažíme maximálně promítnout svoji kreativitu a invenci tak, aby výsledek byl opravdu designově unikátní.

Pokud to situace nevyžaduje, preferujeme hlavně minimalismus – styl, který nejvíce funguje v marketingu nebo webových stránkách. Minimalistické designy jsou snadno rozeznatelné, jasné a esteticky působí čistě.

Zpětná vazba

Někomu se víc líbí škodovky, někomu víc zase BMW. Většinou se trefíme stylem hned na poprvé a řešíme jen detaily ale někdy taky můžeme společný styl hledat déle.

Grafické vzhledy jsou velmi osobní záležitost a je někdy těžké definovat své vize a předat je i grafikovi. Obecně platí, že čím konkrétnější máte svoji představu, tím větší je i pravděpodobnost, že trefíme váš styl.

Zpětná vazba může tedy v grafických službách být i na několik kol ale na konci vždy najdeme společný návrh, který se líbí všem stranám.

Předání zdrojových souborů

Předáme zdrojové soubory grafických návrhů tak, aby jste s grafikou mohli neustále pracovat nebo třeba předat soubory tiskárně na tisk.

Soubory máme většinou v průmyslovém grafickém standardu jako je AI, EPS a PDF. Máte tak jistotu, že s grafikou může pracovat jakýkoliv další grafik.

Ostatní služby

Zadání poptávky

Jakmile víme o vaší poptávce všechny potřebné informace, vytvoříme cenovou nabídku na všechny grafické služby, které potřebujete.

Tvorbu cenové nabídky bereme opravdu pečlivě a detailně. Najdete zde všechny informace a jednotlivé grafické práce s časovými odhady náročnosti.

Pokud není cokoliv jasné nebo byste rádi přidali nějaké další služby, rádi nabídku upravíme.

Tvorba cenové nabídky

Jakmile víme o vaší poptávce všechny potřebné informace, vytvoříme cenovou nabídku na službu, kterou potřebujete.

Tvorbu cenové nabídky bereme opravdu pečlivě a detailně. Najdete zde všechny informace a jednotlivé práce s časovými odhady náročnosti.

Pokud není cokoliv jasné nebo by jste rádi přidali nějaké další služby, rádi nabídku upravíme.

Potvrzeni nebo podpis smlouvy

Jestli se vám cenová nabídka bude líbit, tak dalším krokem je potvrzení spolupráce nebo podpis smlouvy.

Pro menší projekty volíme emailové potvrzení v kombinaci se zálohovou fakturou (pošleme úvodní email se všemi podmínkami, termíny a zálohovou fakturou).

Ve větších projektech už volíme standardní smlouvu, který popisuje detailně všechny podmínky spolupráce. Smlouvu je možné upravovat na míru vašim specifickým požadavkům.

Realizace

Na základě zadání a schválené cenové nabídky provedeme realizaci vaší služby. Budeme o všem informovat a držet dohodnuté termíny.

Ostatní služby jsou velmi specifické činnost a každá služba má svůj specifický proces. Než cokoliv začneme dělat, seznámíme vás detailně s průběhem realizaci dané služby.

Doručení hotové služby

Doručení hotové služby dle vašeho zadání a zpětné vazby

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok ještě dnes

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok ještě dnes

Krok 1 z 3
Pokud nám něco nebude jasné, je dobré mít na Vás i telefon pro rychlejší řešení
Kterou službu potřebujete jako hlavní na řešení.
Díky aktuálnímu webu můžeme lépe pochopit vaši situaci.
Díky počtu podstránek můžeme vytvořit přesnou cenovou nabídku.
Pokud potřebujete ještě další služby, budeme schopni lépe naprojektovat celou zakázku.

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Popište nám prosím krátce váš záměr.
Orientační rozmezí rozpočtu nám pomáhá zvolit vhodnou technologii nebo řešení.

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem.