Vybudujeme vašemu webu seriózní a dlouhodobou autoritu na internetu
Budování autority na internetu
Představte si to na reálné ukázce. Honza shání někoho, kdo mu udělá kvalitní webové stránky. Zeptá se proto Pavla a Davida a ti mu doporučí nějakou společnost. Honza tak má názor od svých kamarádů a pomůže mu to s výběrem. Stejné je to i v případě online prostředí, kdy se vy ptáte (Googlu nebo jiného vyhledávače) a ten vám nabídne možnosti na základě databáze webových stránek.
Jenomže pravděpodobně bude více možností na váš vyhledávací dotaz (konkurence), takže Google přednostně zobrazí na prvních místech weby mimo jiné podle jejich doporučení, které mají od svých „kamarádů“ v tomto případě jiných webových stránek.
Díky kombinaci více prvků Google zobrazí výsledky, které považuje za nejvíce relevantní. Této aktivitě, kdy se zlepšuje vaše doporučení (zpětné odkazy) se říká linkbuilding
Správné nastavení webu
SEO optimalizaci dělíme na ON page SEO (nastavení, které můžete udělat na webu) a OFF page SEO (faktory, které neměníte na webu = zpětné odkazy neboli linkbuilding).
On-page SEO tedy spočívá zejména ve správné struktuře obsahu na vašem webu. Patří sem věci jako například texty na stránkách, struktura vytvoření celého webu, URL adresy, title a metadesription, indexace stránek a další důležité aspekty. Ty pak jako celek vytváří celkový obraz o vaší webové stránce a podle ní se hodnotí SEO optimalizace, která má vliv na vaši viditelnost ve vyhledávačích.
Proces založený na zkušenostech
Provedeme vás našim ověřeným procesem linkbuildingu
Odkazy mimo váš web – offpage SEO
Na začátek je dobré přenechat tvorbu emailových kampaní nám, ať můžeme poznat vaše podnikání a navrhnout nejlepší a nejefektivnější šablony emailů. S postupem času není pak problém celou činnost delegovat na zaměstnance nebo brigádníka, který už bude proces jen udržovat a v případě potřeby s námi komunikovat.
Emailový marketing je nástroj, který můžete a nemusíte využívat. Když se ale podíváte na aktuální svět podnikání, tak newslettery využívají všechny velké korporace a firmy. Je to efektivní, cílené a velmi málo nákladné než kdyby jste měli např. fyzicky tisknout letáky a vše posílat fyzicky na adresu zákazníků.
Velkou výhodou je, že když na začátku ještě nemáte velkou databázi emailových kontaktů, tak na trhu jsou řešení, které jsou do určitého počtu kontaktů zdarma. Jde si tedy vše na začátek ozkoušet bez zbytečných investic a nákladů.
Reference, které dokazují naše zkušenosti
Desítky hotových projektů pro živnostníky, malé a střední firmy, korporáty nebo startupy.
Zjistěte si orientační cenu
Udělejte první krok pro linkbuilding a lepší SEO ještě dnes
Zjistěte si orientační cenu
Udělejte první krok pro linkbuilding a lepší SEO ještě dnes