Skip to main content

Obsahový marketing

Vytvoříme kvalitní a unikátní obsah, díky kterému zásadně zvýšíme relevanci vašeho webu a SEO

Obsah je král

Obsah na webu je absolutně klíčový faktor. Díky kvalitnímu obsahu na webu umožníte zjistit návštěvníkům webu spoustu důležitých informací spojené s vašimi službami nebo produkty. Pokud zákazníkovi dokážete poradit skrze obsah na webu, velmi stoupne důvěryhodnost vašeho know-how a firmy jako takové. Jednoduše budete pro návštěvníka webu v pozici profesionála.

Další výhodou kvalitního a velkého množství obsahu na webu je vliv na SEO optimalizaci. Google, Seznam mají jako jednu z nejzásadnějších hodnotících prvků, jak moc obsahu máte na webové stránce a jak dlouho zde lidé tráví čas. Pokud tedy na webu máte spoustu obsahu, kteří lidé čtou a tráví zde čas, máte jistotu, že se zcela zásadně zlepší Vaše SEO pozice.

Poutavý obsah v naší režii

Tvořit takový obsah, který je kvalitní, dává smysl a je správně nastavený pro vyhledávače je velmi časově náročná činnost. Proto spoustu majitelů firem nebo webů vůbec obsahový marketing neřeší.

Svěřit celkovou správu a tvorbu obsahu agentuře je značná finanční investice, ale v dlouhodobém měřítku (+- 6 měsíců) zde bude zcela jasná návratnost ve formě lepší SEO pozice webu, zvýšení návštěvnost na webu a tím i tedy zvýšení objednávek z online prostředí.

Je nutné si uvědomit, že SEO pozice firmy nebo webu je novodobý nejcennější kapitál v 21. století.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřenou tvorbou obsahového marketingu

1

Zadání poptávky

Řekněte nám více o vaší situaci a jak by jste si představovali tvorbu obsahu.
2

Analýza

Prověříme váš segment podnikání, jakou dnes máte pozici a úroveň konkurence z pohledu obsahu.
3

Cenová nabídka

Na základě získaných informací vytvoříme cenovou nabídku se strategií pravidelné tvorby obsahu.
4

Pilotní tvorba obsahu

Vytvoříme první várku obsahu k vašemu schválení a vyladění všech detailů.
5

Revize a optimalizace

Po získání prvních dat z analytiky provedeme případnou optimalizaci strategie k maximální efektivitě.
6

Pravidelná tvorba

Dodržování publikačního plánu s ověřenou strategií.
Chci obsahový marketing

Webová analytika

Předtím než vůbec začneme s tvorbou obsahu, je nutné vytvořit systematický a logický plán. Plán bude obsahovat klíčové body jako v jaké frekvenci, na jaké téma a na jaká klíčová slova budeme obsah tvořit. Všechny tyto údaje jdou zdarma zjistit z dostupných analytických nástrojů Googlu.

Jakmile je vytvořený plán, je možné začít s tvorbou obsahu. Problém někdy bývá, že téma klienta může být velmi odborné jako např. právo nebo lékařství. V těchto situacích se najímají speciální copywriteři, kteří v naší kooperaci vytvoří požadovaný obsah na web.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro obsahový marketing ještě dnes

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro obsahový marketing ještě dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem