Kompletní návrh a vývoj mobilní aplikace věrnostního programu pro obchodní centrum Olympia Olomouc
Mobilní aplikace Olympia Olomouc
Kompletní návrh a vývoj mobilní aplikace věrnostního programu pro obchodní centrum Olympia Olomouc s více jak 90 obchody na rozloze 32 000 m².
Přechod ze zastaralého věrnostního programu v excelu na moderní mobilní aplikaci.
Obchodní centrum Olympia Olomouc bylo otevřeno v roce 2004. Od té doby ho pravidelně navštěvují každý rok stovky tisíc zákazníků. Právě pro pravidelné zákazníky byl spuštěn věrnostní program, kdy zákazník dostával body za jakoukoliv útratu v Olympii Olomouc.
Vše bylo dostačující, ale s přibývajícími zákazníky, začalo být vše administrativně velmi náročné a především nešikovné pro zákazníka, který musel vždy chodit s účtenkami na informace.
S Olympií jsme společně vytvořili novou mobilní aplikaci, která tento věrnostní program kompletně zautomatizovala a umožňuje nově zákazníkům přes mobilní aplikaci skenovat účtenky, kde se jim ihned načtou jejich body.
Zadání od klienta
- Modernizovat věrnostní program do mobilní aplikace
- Mutace pro iOS / Android
- Jednoduché načítání účtenky a bodů
- Přidávání nových nabídek
- Administrace pro správu systému
Proces založený na zkušenostech
Ověřený proces tvorby mobilní aplikace.
Původní stav
- Program se udržoval v Excelu
- Zákazníci museli chodit na informace pro načtení bodů z účtenky
- Složitější komunikace nových akcí a nabídek
- Administrativně náročné
Mobilní aplikace pro věrnostní program zákazníků Olympia Olomouc
Uživatelé aplikace
- Cashbacky díky nákupům v Olympia Olomouc
- Skenování účtenky pomocí AI v appce
- Úrovně na základě objemu nákupů
- Odměny za doporučení
Správa aplikace
- Správa uživatelů a jednotlivých obchodů
- Nastavení cashbacků u jednotlivých obchodů
- Speciální akce obchodů
- Notifikace uživatelům o nových akcích
Nově registrovaných zákazníků od spuštění
Mobilní aplikace Olympia Olomouc dokázala mnohonásobně zvýšit zapojení zákazníků obchodního centra do věrnostního programu. Od spuštění aplikace se již registrovalo přes 3 000 zákazníků.
Je to hlavně díky tomu, že vstup je velmi snadný a intuitivní – zákazník jen nahrává účtenky do aplikace a dostává okamžitě své body a další výhody.
Díky vyššímu zapojení tak přirozeně motivujeme zákazníky se vracet do obchodního centra a provádět opakované nákupy.
Články, které vám pomůžou se zorientovat
Přečtěte si více o tom, jak funguje vývoj mobilních aplikací a jak se správně zorientovat na trhu.
Zjistěte si orientační cenu
Udělejte první krok pro svoji novou mobilní aplikaci ještě dnes