Nové webové stránky Online Pizza

Kompletní návrh firemní identity a redesign celkového webu s e-shopem. Díky našim službám se online pizza stala z garážové pizzerie jednou z top pizzerií v Olomouci.

Nové webové stránky Online Pizza

Kompletní návrh firemní identity a redesign celkového webu s e-shopem. Díky našim službám se online pizza stala z garážové pizzerie jednou z top pizzerií v Olomouci.

Příběh začínají pizzerie, která se postupně dostala mezi největší pizzerie v Olomouci.

Vše začalo v roce 2016, kdy se majitel pan Pospíšil rozhodl proměnit svůj sen ve skutečnost a otevřít si svoji vlastní pizzerii. Vše začalo jako pokus - první web běžel na platformě webnode a všechny objednávky se museli vyřizovat telefonicky.

Jak šel čas, tak pomalu se rozrůstali pravidelní zákazníci. V roce 2018 nastal zlom, kdy nás pan Pospíšil oslovil s poptávkou na spolupráci a na transformaci na profi pizzerii.

Zadání od klienta

  • Vytvořit novou firemní identitu
  • Nové webové stránky s e-shopem
  • Dlouhodobá správa webu
  • Zvýšit pozice ve vyhledávačích
  • Zvýšit obraty a pozici na Olomouckém trhu
Proces založený na zkušenostech

Ověřeným proces komplexních služeb

1

Úvodní schůzka

Na start je důležité si ujasnit, co všechno bude spolupráce obsahovat za služby a jaký by měl být ideální výsledek spolupráce.
2

Vytvoření plánu a rozpočtu

Jakmile víme všechny informace, můžeme navrhnout vhodnou strategii s konkrétním časovým harmonogramem a rozpočtem.
3

Tvorba firemní identity

Jako první začínáme s tvorbou firemní identity, který definuje nový vzhled celé pizzerie a hlavně nového webu. Součástí je i prostor na zpětnou vazbu a úpravy.
4

Tvorba webu

Jakmile máme definovanou novou firemní identitu, můžeme se pustit do tvorby webu. Jako první se vytvoří wireframe, následně grafický návrh a konečný vývoj webu.
5

Optimalizace a testování

S hotovým webem pravá práce teprve začíná - je nutné vše důkladně otestovat a zoptimalizovat i nejmenší detaily, abychom dosáhli maximálního výkonu.
6

Doručení a údržba

Po dokončení všech testů předáváme hotový web s uživatelskými manuály. Součástí je i dohodnutí pravidelné správy webu pro pravidelné údržby a případné poruchy.

Návrh nového loga

Funkční a minimalistické logo, které reprezentuje myšlenku online pizzy

Minimalistický design

Cílem bylo vytvořit jednoduchý a minimalistický design, který bude reprezentovat moderní pizzerii.

Široké použití

S logem se pracovalo tak, aby se mohlo použít na veškeré polepy aut, firemní oblečení, krabice a další předměty.

Snadná zapamatovatelnost

Do loga jsme zvolili barvu #B0272E, která je statisticky nejvíce zapamatovatelná a funkční pro food odvětví.

Mutace color & white

Byly vytvořeny 2 mutace pro použití na červeném pozadí (white) a na bílem pozadí (color).

Moderní a funkční webdesign

Konverzní výkon skloubený s atraktivním vzhledem
Optimalizovaný kód

Maximálně optimalizovaný kód, který zajistí stabilní a bezpečný provoz webu.

Intuitivní navigace

Celé UX webu je navrženo tak, ať se v něm každý vyzná a může provést snadno objednávku.

Rychlé načítání webu

Používáme poslední caching a speed optimization technologie pro maximálně rychlé načítání webu.

Otestovaný vzhled

Vzhled webu a rozvržení prvků je upraveno na základě dat z návštěvnosti a chování uživatelů.

Pravidelnou optimalizací až k špičkovému výkonu

Díky pravidelné údržbě webu jsme mohli sledovat provoz na webu a neustále tak optimalizovat jemné prvky webu, které zvýšili návštěvnost a celkové konverze webu.

Čeho se nám podařilo dosáhnout

Zvýšení objednávek | Růst SEO pozic | Upevnění pozice na trhu | Zvýšení opakovaných objednávek

Pro uživatele
  • Jednoduchá orientace
  • Snadný nákup
  • Uživatelský účet
  • Přehled objednávek
  • Platba kartou
Funkce webu
  • E-shop s platbou kartou
  • Možnosti akcí (2+1 atd..)
  • Přidání surovin navíc
  • Možnost vypnout e-shop
  • Pohyblivá cena dopravy
Správa webu
  • Kompletní administrace
  • Úprava produktů
  • Možnost upravovat akce
  • Přehled objednávek
  • Správa uživatelů
Technické parametry
  • Hosting vysokým výkonem
  • Content delivery network
  • Profi caching a načítání
  • Automatické denní zálohy
  • Pravidelně aktualizované

“Lorem impsum Lorem impsum Lorem impsum Lorem impsum Lorem impsum Lorem impsum Lorem impsum Lorem impsumLorem impsum Lorem impsum Lorem impsum Lorem impsumLorem impsum Lorem impsum Lorem impsum Lorem impsum.”

Radek PospíšilMajitel

Profesionální SEO optimalizace

Strategie, která zajistila dlouhodobý úspěch
Analýza konkurence

Detailní analýza místní konkurence, pizzerii v zahraničí pro zjištění nejefektivnějších strategií.

Správné zacílení

Jakmile víme, co nejvíce funguje v tomto odvětví, provedeme přesné zacílení na správná klíčová slova.

Obsahový marketing

Největší příležitost jsme vypozorovali v obsahovém marketingu, díky kterému jsme zvýšili autoritu celého webu.

Optimalizace a sledování

Po doběhnutí obsahového marketingu už následuje pouze pravidelné sledování a optimalizace na základě dat.

Obsahový marketing

Cílem obsahové marketingu bylo na web doplnit obsah, který bude souviset s tématikou pizzy. Nápad tedy byl vytvořit 10 vzdělávacích článků, které popisují historii pizzy a různé styly, s kterými se lze pizz setkat.

Díky těmto článkům jsme zvýšili webu autoritu a relevanci a během pár měsíců jsme začali růst na SEO pozicích na klíčovém slově „pizza Olomouc“.

Většina webů na rozvoz pizzy má pouze nabídku, občas i dobrý web a konec. Pokud tedy google zpozoroval web, který nabídne i obsah navíc, mělo to jasné důsledky na SEO.

Dlouhodobě udržitelný úspěch

Organická návštěvnost je ten nejcennější typ návštěvnosti každého webu. Pokud chcete mít organickou návštěvnost (prokliky z vyhledávání Google) nemůžete si ji koupit a musíte si ji tvrdě odpracovat.

Vybudovat dlouhodobě stabilní organickou návštěvnost je velmi těžké – chce to strategii, čas a někdy i finance. Pokud se to ale podaří, máte o business zaručené postaráno.

Průběh u Online Pizzy

Dosáhnout aktuálních výsledků nám trvalo cca rok. Šlo hlavně o jemné optimalizace kódu, prvků na webu a rychlost načítání webu. Následně, jak bylo jasné, že potřebujeme obsahový marketing, stačilo počkat 2-4 měsíce než se naplno projeví sílá článků na autoritě webu.

Online pizza ze svých SEO pozic a organické návštěvnosti jasně benefituje – objednávky díky SEO jsou tak dostačující, že není ani potřeba platit placenou PPC reklamu.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek jak se správně zorientovat na trhu.

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro své nové webové stránky ještě dnes

Stránka 1 z 3
Pokud nám něco nebude jasné, je dobré mít na Vás i telefon pro rychlejší řešení
Kterou službu potřebujete jako hlavní na řešení.
Díky aktuálnímu webu můžeme lépe pochopit vaši situaci.
Díky počtu podstránek můžeme vytvořit přesnou cenovou nabídku.
Pokud potřebujete ještě další služby, budeme schopni lépe naprojektovat celou zakázku.

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Popište nám prosím krátce váš záměr.
Orientační rozmezí rozpočtu nám pomáhá zvolit vhodnou technologii nebo řešení.

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem