Online marketing pro Vzdělání pro vás

Vytvoření dlouhodobé a udržitelné online marketingové strategie, která zajistila zvýšení prodejů o stovky procent a transformaci v plnohodnotnou vzdělávací agenturu.

Online marketing pro Vzdělání pro vás

Vytvoření dlouhodobé a udržitelné online marketingové strategie, která zajistila zvýšení prodejů o stovky procent a transformaci v plnohodnotnou vzdělávací agenturu.

Příběh nápadu, který díky nám vyrostl až plnohodnotnou vzdělávací agenturu.

Vše začalo v roce 2020, kdy se David a Gábina (majitelé) rozhodli začít vzdělávat daňové poradce a účetní kanceláře. Z postupným časem přibývali klienti, rostl zájem ale nedařilo se držet stabilní úroveň klientů.

Zlom až přišel v roce 2021, kdy jsme začali naplno spravovat web a vytvářet online marketingovou strategií. Po cca 2-4 měsících se zvýšil počet klientů na takový objem, kdy se firma mohla stát plnohodnotnou vzdělávací agenturou.

Zadání od klienta

  • Vytvořit udržitelnou online marketingou strategii
  • Zvýšit prodeje kurzů
  • Zvýšit povědomí o značce
  • Využít stávajícího webu
Proces založený na zkušenostech

Ověřeným proces nasazení online marketingu

1

Úvodní schůzka

S klientem jsme se sešli a probrali jeho aktuální situaci a cíle do budoucna. Hlavní si bylo specifikovat možný rozpočet pro marketing a délku pilotní strategie.
2

Průzkum a analýza

Důkladně jsme analyzovali aktuální situaci klienta, konkurenci a zvolili nejlepší možné strategie, které by mohli dlouhodobě a udržitelně fungovat.
3

Vytvoření cenové nabídky

Po závěrech z analýzy a průzkumu jsme mohli vytvořili přesnou cenovou nabídku s konkrétní strategii online marketingu a návrhem rozpočtu.
4

Pilotní režim

Nejdůležitější pro nás je ochrana klientových peněz - proto strategii spustíme pouze v pilotním rozsahu, abychom viděli, jak trh reaguje.
5

Plné nasazení

Po tom co víme, že pilotní režim dopadl v pořádku, můžeme strategii spustit naplno dle nadefinované online marketingové strategie a rozpočtu
6

Údržba a optimalizace

Na měsíční úrovni zhodnotíme chování strategie tak, aby vše mělo stále nejlepší možný výkon. V případě potřeby provedeme optimalizaci strategie.

Původní stav

  • Dokončený web původní agenturou
  • Online marketingová strategie neměla skoro žádné výsledky
  • Měsíčně se generovala ztráta
  • Po půl roce jsme byli osloveni na online marketing

Online marketing na steroidech

Naše strategie předčila očekávání a doručila nadprůměrný výsledek
+1819
Růst tržeb za celé období

Zvýšení celkových tržeb v e-shopu za období, kdy jsme začali spolupracovat oproti předchozímu období.

+886
Průměrný měsíční růst prodejů

Průměrný měsíční růst prodejů za období, kdy jsme začali spolupracovat oproti předchozímu období.

+642
Růst objednávek

Růst objednávek v e-shopu za období, kdy jsme začali spolupracovat oproti předchozímu období.

+1368
Růst zakoupených kurzů

Růst zakoupených kurzů v e-shopu za období, kdy jsme začali spolupracovat oproti předchozímu období.

Strategie se zaměřením na efektivitu a výsledek

Díky důkladné analýze původního webu, konkurence a inspirace v zahraničí jsme mohli vytvořit atraktivní web, který měl ihned po spuštění vysoké předpoklady k úspěchu.

Čeho se nám podařilo dosáhnout

Zvýšení prodejů v e-shopu | Vytvoření online marketing strategie | Pozitivní návratnost investice do online marketingu (ROI)

Použité kanály
  • Google vyhledávání
  • Google remarketing
  • Cílení na top kurzy
  • Sekundární cílení na ostatní kurzy
Benefity pro klienta
  • Zvýšení prodejů
  • Opakující se prodeje
  • Pozitivní ROI
  • Růst značky a firmy
Naše práce
  • Analýza klíčových slov
  • Volba spravného zacílení
  • Doporučení rozpočtů
  • Hlídat návratnost investice (ROI)
Průběh spolupráce
  • Průzkum a návrh strategie
  • Tvorba kampaní
  • Vyhodnocení a optimalizace
  • Pravidelný reporting a správa
3.29

Konverzní poměr

Díky profesionální optimalizaci klíčových slov, rozpočtu a lehkým úpravám na webu jsme dosáhli průměrného konverzního poměru 3,29% (ideální konverzní poměr by měl být 2-5%).

Číslo je průměrné a vychází z celé historie fungování online marketingu pod naší správou. S klientem aktuálně pracujeme i na novém webu a věříme, že bychom mohli konverzní poměr ještě zvýšit díky lepším UX/UI.

“Jsem opravdu neskutečně rád, že jsme si tenkrát plácli a že si nás kluci vzali pod křídla... Nebýt jejich práce, tak dnes nemůžeme nabízet své velmi prospěšné služby, měnit lidem životy a pomáhat jim k získání lepšího uplatnění v životě.
Děkuji vám všem a vážím si vás nejen jako obchodních partnerů, ale i jako lidí a přátel.”

David TilšarMajitel

Vyhledávací reklama Google

Vyhledávací reklama Google je druh PPC reklamy, která se zobrazuje na určité klíčové slova, které uživatelé hledají. Reklama se tak zobrazuje už velmi relevantním uživatelům, kteří se skoro rozhodli využít službu nebo produkt.

Velkou výhodou této reklamy je efektivita. Klasické PPC reklamy uživateli velmi draze komunikují, proč zrovna potřebují jejich službu nebo produkt. Tady už je skoro skoro rozhodnuto a uživatel si už jen vybírá, kde utratí své peníze.

Ostatní kanály mimo vyhledávací reklamu Google nebyly tak efektní, proto jsme primárně zůstali u této strategie.

Udržitelné výsledky

Prvotní data zatím ukazují, že online marketingová strategie bude dlouhodobě udržitelná. Je zde ale velká pravděpodobnost konkurence, která nás může začít přeplácet na ceně reklamy a vše se velmi zdraží.

V tento moment ale už podnikneme určité kroky, abychom začali pracovat na nových marketingových kanálech a uhlídali si pozici na trhu

Budoucnost Vzdělání pro vás

Díky tomu, že webová stránka není vytvořená od nás, musíme dělat spoustu kompromisů a hlavně nemůžeme pracovat na SEO optimalizaci – web má špatně technické zázemí a pomalé načítání.

Aktuálně s klientem pracujeme na novém webu, který doručí maximální výkon a budeme moct tak začít budovat i SEO pozice ve vyhledávačích.

SEO pozice jsou jeden z nejlepší a nejcennějších marketingových kanálů. Fimy, které ho dokážou získat z toho můžou těžit několik let bez jakékoliv investice do marketingu.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek jak se správně zorientovat na trhu.

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro online marketing ještě dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem