Online podnikání je jasný směr do budoucna

To, co fungovalo přes 10-ti lety, dnes už je jinak. Pokud si tuto skutečnost dostatečně neuvědomujete, může být Vaše podnikání velmi ohroženo. Byznys jako takový se masově přesouvá do online světa – pizzu už bez problému objednáte online během pár sekund nebo si zavoláte taxi pomocí aplikace Uber a nemusíte nikomu nic vysvětlovat. Velmi dobře vysvětluje poslední trendy v online podnikání digitální kniha od Investree.

Funkce Online podnikání

Udělat online Vaše podnikání znamená ušetření Vašeho času a zvětšení dosahu vašich služeb nebo produktů. To, co je hlavní úkol webové stránky můžete přečíst v našem minulém článku. Když to ale shrnu do pár vět – tím, že se kvalitně prezentuje ve světe internetu, dokážete zákazníkům vysvětlit, co děláte, jak to děláte a proč to děláte. Dokážete tedy jednoduše předat informace v takové formě, která zákazníka přinutí ke konverze (nákup služby nebo produktu).

Všechno to uvedu na svém příkladu podnikaní – tvorba webových stránek WebFusion. Kdybych měl místo současného webu pouze jednoduchou microsite, kde bude nějaká ukázka mých prací a kontaktní formulář, nebude taková podoba webové stránky potencionálním klientům předávat žádné informace. Návštěvník, který by našel na webu pouze informace o tom, co jsem dělal, tak si je schopný udělat představu v malém rozsahu. Něco jako „ten web se mi líbí“ ale už vůbec nemá klient představu, jak webové stránky dělám, jaké systémy používám, proč je dělám a za kolik. Následná schůzka by byla velmi náročná, protože bych klientovi musel vysvětlovat všechno, co už mám na webových stránkách.

Díky tomu ale že všechny informace o svém podnikání na webu mám, potencionální klient má všechny informace aniž by jsme se museli setkat. Když mě pak kontaktuje kvůli schůzce, má už jasnou představu do čeho jde a jak spolupráce bude asi fungovat. Z 90% je pak vždy z takové schůzky spokojený klient. Kdybych fungoval na předchozí verzi webu, celkově bych byl daleko časově vytíženější.

Když pominu funkci webové stránky předávat informace, tak pořád to je o tom, že webovky obecně reprezentují úroveň Vaši firmy. Detailně jsem se o tom rozepsal v předchozím článku Webové stránky reprezentují Vaší firmu.


Doporučené články