Říká se, že webová stránka je dnes hlavní prezentace každé firmy ale co je hlavní úkol webové stránky? Prezentace webu může být designově nádherná ale i tak firma nemusí vidět reálné benefity z pěkného webu. Čím to je, že máte pěkný web ale návštěvník neprovede konverzi (nákup nebo objednání služby)? Kde může být chyba? Všechno je to jen o předávání informací z webu koncovému návštěníkovi.
Hlavní úkol webové stránky je předat informace
Je úplně jedno, co dělá Vaše firma, jaké máte produkty nebo pověst. Pokud se objeví nový návštěvník na Vašem webu, je jen na Vaší webové stránce, jak dokáže předat informace klíčové pro Váš byznys a jak je návštěvník webu pochopí. Ano, jedinečný design umí velice dobře podpořit kvalitní předávání informací ale pokud máte na stránce pouze skvělý design, nebude to stačit. Pokud jsou informace jsou prezentovány složitě nebo nejasně, tak návštěvník stejně neudělá další akci (nákup nebo objednání služby).
U nás tvorbu webových stránek stavíme na jednoduché filozofii – stránky musí být maximálně jednoduché na předání jasných informací, které pochopí 90% lidí stejně, doplněné o elegantním design a funkčnost. Je vtipné, že dnes je spoustu ajťáků, kteří nabízí tvorbu webových stránek ale vůbec nerozumí byznysu a prodeji. Výsledkem je pak spolupráce – napište mi texty, řekněte, které chcete barvy a tím to končí. Taková ajťák vlastně ani neví, co dělá Vaše firma, čím je jedinečná a jaké má hodnoty. Chtěli by jste aby Vám stránky sestavoval někdo, kdo vůbec nerozumí podnikání?
Tvorbu webové stránky musí řidit člověk, který rozumí podnikání
Webové stránky Vám dnes musí koordinovat člověk, který rozumí byznysu a prodeji. Proto máme jasně nastavený systém, že veškerý kontakt s klientem zajišťuje web konzultant, což je člověk, který rozumí podnikaní, komunikaci a prodeji, plus se aktivně orientuje v IT byznysu. Díky tomuto přístupu, stránky budou mít opravdu nějaký smysl – protože budou postaveny pro to aby jasně předali informace a prodali Váš produkt nebo službu.