Skip to main content

Už jste se někdy zamysleli, jak zásadní vliv může mít pozice ve vyhledávačích na Vaše podnikání? S nástupem internetu a mobilních telefonů, dnes 90% lidí veškeré své problémy nebo potřeby Googluje. To znamená, že jakmile se v životech dnešního průměrného člověka vyskytne nějaká potřeba (chci nový mobil) nebo problém (potřebuji opravit dveře), statisticky většina lidí tento problém zadá první do vyhledávače.

Pozice ve vyhledávačích

Ať už provozujete půjčovnu dodávek, opravujete podlahy nebo máte kadeřnictví, pozice ve vyhledávači může být rozhodující pro úspěšnost Vašeho podnikání. Pojďme se podívat, co všechno SEO pozice může ovlivnit.

Co Vám zajistí přední pozice ve vyhledávačích?

  • Vyšší návštěvnost webu a tím i pravděpodobně více objednávek
  • Zachytíte zákazníky z online prostředí
  • Stabilizujete svůj tok objednávek
  • Budete mít přístup stále k novým zákazníkům (studený kontakt, zákazník přišel z webu bez doporučení)
  • Váš web prodává 24h/7 dní v týdnu.

Jaké hrozí nebezpečí pokud nebudete řešit SEO optimalizaci?

  • Objeví se konkurence, která bude mít lepší SEO a ukradne Vám tak zákazníky z online prostředí
  • Nový zákazníci Vás tak snadno nenajdou (vyhledávače Vás zařadí na zadní pozice) a využijí pravděpodobně služeb konkurence
  • Statisticky každý rok rostě počet objednávek z online prostředí. Z dlouhodobého hlediska (v řádech let) můžete zaznamenat pokles objednávek, pokud nebudete aktivně řešit prodej po internetu

SEO pozice jako novodobý nejcennější kapitál firmy

Firmy, které se dokážou umístit a udržet na prvních příčkách ve vyhledávačích, mají velmi pravděpodobně zajištěný budoucí přísun nových objednávek nebo prodejů.

Pozici ve vyhledávači si můžeme představit jako takovou virtuální ulici, kde každý den chodí lidé. Pokud se zvládnete dostat na nejlepší ulici (pozici ve vyhledávači), kde denně chodí nejvíce lidí, máte velkou pravděpodobnost, že spoustu lidí se zastaví u Vás v obchodě (na webové stránce) a něco si koupí.

O tom, jak funguje SEO optimalizace se můžete dočíst v našem detailním článku nebo nás rovnou můžete kontaktovata o všem se nezávazně poradit.

Petr Sanetrník

Petr má ve Webfusion na starost organizaci jako je nastavování procesů, vedení porad nebo určování strategických cílů do budoucna.