PPC marketing

PPC marketing

Získejte klienty hned

PPC marketing je jedním z nejpoužívanějších marketingových nástrojů dnešního internetu. Zkratka PPC vychází ze slov Pay Per Click, neboli Platba Za Klinutí. Výhodou je, že neplatíte za to, že Vás někdo vidí, ale platíte až pokud na reklamu někdo klikne. Tímto jsou náklady na reklamu vynaloženy pro Vás daleko efektivněji. Skvělé je, že výsledky můžete velmi přesně měřit.

PPC
ppc

Nastartujte svůj byznys

Získejte nové klienty

Další nespornou výhodou, že jste schopni oslovit velké množství lidí najednou. Aby toto cílení bylo efektivní, je potřeba vědět, jak takovou kampaň nastavit a průběžně na základě výsledků optimalizovat. V prvé řadě je vždy nutné vybrat vhodná klíčová slova, na která se bude reklama zobrazovat.

Nejpoužívanější systémy pro PPC reklamu jsou Google Ads, Sklik, Facebook. Reklama se dnes zobrazuje jak na stolních  počítačích, ale také na tabletech a mobilech, a proto je vždy dobré s tímto počítat a kampaň pro to vhodně uzpůsobit.

PPC marketing

PPC marketing

Kde reklamu uvidíte?

Vyhledávací a obsahová síť

PPC reklamu najdete jak v obsahové tak i ve vyhledávací síti. Např. u google najdete v obsahové síti přes dva miliony webů, videí a aplikací, na kterých se Vaše reklama bude zobrazovat.  V obsahové síti můžete cílení reklamy nastavit na základě daného kontextu, danému publiku a dané lokalitě.

Vyhledávací síť je označováno jako skupina webů související s vyhledáváním, na kterých se můžou zobrazvoat Vaše reklamy. Při inzerci ve vyhledávací síti se můžou výsledky zobrazovat na jiných stránkách Googlu např. mapy, nákupy.

SEO optimalizace
ppc

Nákup reklamy

Vyšší nabídka, lepší pozice?

Nákup PPC reklamy probíhá pomocí aukčního systému. Čím vyšší bude Vaše nabídka za proklik, tím větší šanci na lepší pozici pro Vaši reklamu máte. Neznamená ovšem, že když podáte nejvyšší nabídku, že Vám automaticky systém přiřadí lepší pozici. Pozice také závisí na skóre kvality reklamy. Toto skóre slouží k určení kvalitativních faktorů reklamy. Skóre se odvíjí od metriky jako je CTR až po kvalitu Vaší stránky. Při tvorbě PPC reklamy je tedy důležité klást důraz na kvalitní copywriting, design banneru a správně zpracované landign pages.

PPC marketing

PPC marketing

SEO a PPC specialista

David Šipka

David je u nás specialista na SEO a výkonnostní marketing. Při tvorbě webu a kampaní spoléháme právě na jeho zkušenosti. Zkušenosti má s tvorbou a správou kampaní v řádech miliónů korun. Získával je například prací pro pacogames.com, což je web s on-line hrami s návštěvností v řádech miliónů.

Pojďme společně nastavit PPC reklamu pro Váš web…