Skip to main content

Správa sociálních sítí

Zůstaňte v kontaktu se svými fanoušky a zákazníky díky profesionální správě sociálních sítí

Komunikace 21. století

Společnost jako taková se díky novým technologiím neustále mění. Díky příchodu internetu a následně sociálních sítí, lidé začali trávit velké procento svého času právě na Facebooku, Instagramu a dalších sociálních sítích. Firmy se tedy musely přizpůsobit a začít komunikovat s lidmi novým způsobem.

Všechny velké korporace jako například Coca-Cola, Nike a další, velmi aktivně investují svůj čas a energii do sociálních sítí, protože je to místo, kde lidé tráví čas a firma může tak cíleně komunikovat se zákazníkem.

Správa sociálních sítí

Vytvoříme takový obsah na sociální sítě, který zaujme, pobaví a předá zajímavé informace vaší cílové skupině. Vždy se snažíme, aby obsah korespondoval s vašimi hodnotami v podnikání a podporoval pozitivní povědomí o firmě.

Jednotlivé příspěvky na sociálních síti sledujeme i z hlediska analytiky tak, abychom zjistili na co nejlépe reaguje cílové publikum. Z dlouhodobého hlediska jsme tedy schopni vytvořit takový feed příspěvků na sociální sítě, který bude efektivní a bude plnit cíle, které si stanovíme.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřeným procesem správy sociálních sítí

1

Zadání poptávky

Řekněte nám více o vaší situaci a jak jste dosud zacházeli se sociálními sítěmi.
2

Analýza

Podíváme se váš segment podnikání, konkurenci a navrhneme vhodnou strategii správy sociálních sítí.
3

Cenová nabídka

Na základě strategie pošleme cenovou nabídkua s jednotlivými soc. sítěmi a doporučenou frekvencí.
4

Pilotní provoz

Zkusíme si společně první týdny, jak funguje vytváření příspěvků a schvalovaní z vaší strany.
5

Revize a optimalizace

Na základě dat a vaší zpetně vazby revidujeme strategii a vytvoříme konečnou dlouhodobou strategii.
6

Dlouhodobá správa

Dodržování stanovené strategie a frekvence postování na jednotlivé sociální sítě.
Chci správu sociálních sítí

Zaměření na růst

Jedním z hlavních cílů aktivity na sociálních síti je neustále budovat své publika ve formě likes na Facebooku nebo followers na Instagramu. Stejně jako e-mailové kontakty, tak sociální sítě jsou velmi cenný kapitál z hlediska kontaktů. Při nějakých novinkách ve vašich produktech nebo službách, může být velikost databáze rozhodující prvek úspěchu a neúspěchu.

Pokud svěříte aktivitu na sociální sítích do našich rukou, náš hlavní cíl bude, aby vaše investice měla návratnost v dlouhodobém a nejlépe kratkodobém horizontu. Pokud začnete využívat všech nástrojů a možností z digitálního světa jako je SEO optimalizace nebo PPC reklamy, vaše podnikání může začít velmi zajimavě růst a zaujmete tak silnou pozici v online světě.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok správu sociálních sítí ještě dnes

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok správu sociálních sítí ještě dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem