Nový web a marketing pro VR Education

Úspěšné vytvoření nového webu a dlouhodobé online marketing strategie, která zajišťuje stabilní přísun poptávek na vzdělávání ve virtuální realitě

Nový web a marketing pro VR Education

Vytvoření dlouhodobé a udržitelné online marketingové strategie, která zajistila zvýšení prodejů o stovky procent a transformaci v plnohodnotnou vzdělávací agenturu.

Příběh nápadu, který díky online marketingu získal první zákazníky na vzdělávání ve VR.

Celý příběh začal v roce 2018, kdy zakladatele VR Education napadlo posunout využití virtuální reality z her a zábavy do vzdělávání. Přes půl roku testování a vývoje neodradilo zakladatele vykopnout jeden z prvních konceptů, jak by se uživatelé mohli ve virtuální realitě vzdělávat.

Ihned po spuštění produkt službu využívat velké korporace a VR Education se postaralo o velkou osvětu ohledně vzdělávání VR na českém trhu

Zadání od klienta

  • Vytvořit firemní identitu
  • Vytvořit webové stránky
  • Získání prvních poptávek pomocí webu / online marketingu
  • Vytvoření dlouhodobé a udržitelné online marketing strategie
Proces založený na zkušenostech

Ověřeným proces nasazení online marketingu

1

Úvodní schůzka

S klientem jsme se sešli a probrali jeho aktuální situaci a cíle do budoucna. Hlavní si bylo specifikovat možný rozpočet pro marketing a délku pilotní strategie.
2

Průzkum a analýza

Důkladně jsme analyzovali aktuální situaci klienta, konkurenci a zvolili nejlepší možné strategie, které by mohli dlouhodobě a udržitelně fungovat.
3

Vytvoření cenové nabídky

Po závěrech z analýzy a průzkumu jsme mohli vytvořili přesnou cenovou nabídku s konkrétní strategii online marketingu a návrhem rozpočtu.
4

Pilotní režim

Nejdůležitější pro nás je ochrana klientových peněz - proto strategii spustíme pouze v pilotním rozsahu, abychom viděli, jak trh reaguje.
5

Plné nasazení

Po tom co víme, že pilotní režim dopadl v pořádku, můžeme strategii spustit naplno dle nadefinované online marketingové strategie a rozpočtu
6

Údržba a optimalizace

Na měsíční úrovni zhodnotíme chování strategie tak, aby vše mělo stále nejlepší možný výkon. V případě potřeby provedeme optimalizaci strategie.

Původní stav

  • Dokončený vývoj produktu a služby
  • Žádný web
  • Měsíčně se generovala ztráta
  • Po půl roce jsme byli osloveni na online marketing

SEO Optimalizace na steroidech

Naše strategie obsadila všechny klíčová slova v našem segmentu
1 tisíc
Průměrná návštěvnost webu

Z nulové návštěvnosti jsme dokázali vybudovat stabilní a udržitelnou návštěvnost webu.

2,92
Konverzní poměr poptávek

Díky návštěvnosti webu je neustále možné generovat zajímavý počet poptávek.

1-3
Průměrná pozice ve vyhledávači

Růst objednávek v e-shopu za období, kdy jsme začali spolupracovat oproti předchozímu období.

Strategie se zaměřením na efektivitu a výsledek

Díky důkladné analýze v zahraničí jsme mohli vytvořit atraktivní web, který měl ihned po spuštění vysoké předpoklady k úspěchu.

Čeho se nám podařilo dosáhnout

Zvýšení poptávek ze SEO | Vytvoření online marketing strategie | Pozitivní návratnost investice do online marketingu (ROI)

Použité kanály
  • SEO optimalizace
  • Youtube videa
  • PR Kampaně
  • Startup soutěže
Benefity pro klienta
  • Rozjezd prodejů
  • Vytvoření tržní pozice
  • Stabilní poptávky
  • Růst značky a firmy
Naše práce
  • Analýza klíčových slov
  • Obsahový marketing
  • Vytváření nápadů pro PR
  • Doporučení pro spolupráce
Průběh spolupráce
  • Průzkum a návrh strategie
  • Tvorba kampaní
  • Vyhodnocení a optimalizace
  • Pravidelný reporting a správa

Tvorba PR kampaní

Díky profesionální optimalizaci klíčových slov, rozpočtu a lehkým úpravám na webu jsme dosáhli průměrného konverzního poměru 3,29% (ideální konverzní poměr by měl být 2-5%).

Číslo je průměrné a vychází z celé historie fungování online marketingu pod naší správou. S klientem aktuálně pracujeme i na novém webu a věříme, že bychom mohli konverzní poměr ještě zvýšit díky lepším UX/UI.

+290

Meziroční růst poptávek

Ihned po spuštění webu jsme mohli vidět první uživatele a poptávky, které webové stránka generovala. Po ustálení dat a návštěvnosti se nám podařilo za rok 2022 zvýšit počet poptávek o 290%.

Je to hlavně díky stabilní návštěvnosti a neustále zvyšujícím se zájmu firem o virtuální a rozšířenou realitu. Díky SEO pozicím nás může tak snadno každá firma najít a kontaktovat.

“Díky obsahovému marketingu jsme dokázali získat skvělé SEO pozice na téma virtuální reality a tak získat první platící zákazníky pro náš produkt. Aktuální zázemí webu a online marketingu nám dodnes generuje nové poptávky, velmi doporučuji.”

Mgr. Pavel PavlasSpoluzakladatel

Udržitelné výsledky

Prvotní data zatím ukazují, že online marketingová strategie bude dlouhodobě udržitelná. Firmy, které se dozví o virtuální realitě a chtějí vědět více tak skoro jistě vždy narazí na ve vyhledávačích na nás.

Druhý případ je pokud firma dostane jinou nabídku na tvorbu VR, tak potřebuje konkurenční nabídku, aby mohla srovnat ceny. Opět v tomto případě skoro vždy firmy ve vyhledávačích narazí na nás a pravděpodobně náš osloví

Budoucnost VR Education

VR Education velmi předběhlo dobu a trh ještě vůbec netuší, že potřebuje a může využít vzdělávání ve virtuální realitě. Je tedy nutné počkat na správné načasování, kdy zájem z trhu bude mnohonásobně vyšší – aktuálně je VR spíše jen futuristická / PR záležitost z pohledu firem.

Díky skvělým SEO pozicím, referencím a edukaci na webu je VR Education skvěle připraveno na vyšší zájem z trhu.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek jak se správně zorientovat na trhu.

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro online marketing ještě dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem