Skip to main content

Webová analytika

Přesné měření chování uživatelů na webu pro maximálně efektivní optimalizaci používání webu

Data, která tvoří úspěch na trhu

Hlavní cíl každé webové stránky je zvýšit prodeje služeb nebo produktů. Při tvorbě webu můžeme s klientem dlouze debatovat na téma, jak by takový web měl vypadat, ale konečnou pravdu vždy ukážou data. Problém ale je, že spoustu majitelů webových stránek se vůbec webovou analytikou nezabývá a unikají jim tak kritické informace pro jejich byznys.

Díky Google Analytics můžeme snadno analyzovat chování návštěvníků webu z dlouhodobé horizontu a určit tak problematické části webu, které je třeba upravit. Můžou to být velmi jednoduché úpravy, jako přidání call to action tlačítka, zkrácení textu nebo doplnění infografiky. Ve výsledku ale tyto mále úpravy vytváří celkový úspěch webové stránky.

Analýza dat

Přenechte správu webové analytiky na nás. Zajistíme kompletní analýzu získaných dat z analytických nástrojů Google Analytics a Google Search Console. Následně zastřešíme jejich vyhodnocení s jednotlivými doporučeními na změny, které najdete v přehledném reportu.

Správu webové analytiky klientům doporučujeme vždy, když přechází na nový web nebo se prováděly nějaké zásadní změny ve struktuře a prezentaci webu. Díky datům z webové analytiky jsme schopni pak najít chyby, které návštěvníkům webu vadí při prohlížení stránek.

Proces založený na zkušenostech

Provedeme vás snadnou implementací webové analytiky

1

Zadání poptávky

Povězte nám více o vaší situaci a jak dnes měříte / neměříte data.
2

Vytvoření cenové nabídky

Po detailní analýze doporučíme další postup nasazení kompletní webové analytiky s přesnou cenou.
3

Úvodní schůzky / online call

Probereme společně cíle, kterých budeme chtít dosáhnout pomocí nově získaných dat.
4

Nasazení měření

Nasadíme požadované technologie na kompletní měření webové analytiky.
5

Testování

Ověříme, že vše skutečně funguje a data se správně shromažďují.
6

Doručení a vyhodnocování

Na základě domluvené spolupráce budeme pravidelně vyhodnocovat získané data a navrhovat zlepšení webu.
Chci nasadit webovou analytiku

Řešení podložené daty

Pokud chcete mít úspěšný web, je třeba mít vše verifikované tvrdými daty z webové analytiky. Jestli vůbec nesledujete webovou analytiku, pravděpodobně vám mohou unikat kritické informace pro rozvoj vaší webové stránky. Webová analytika je jako kamera v kamenném obchodě – sledujete návštěvníky a díky tomu můžete hodnotit jejich chování v prodejně (webu) nebo určit lepší rozvržení regálů a zboží (tlačítek, grafiky a fotek).

Důležitou části webové analytiky je také sledování hlavních zdrojů návštěvnosti. Pokud vidíte, že je slabý kanál Organic search (vyhledávače), měla by se posílit SEO optimalizace webu. Díky tomuto komplexnímu sledování je možné z webové stránky udělat opravdu profitabilní místo, které posune vaše podnikání.

Články, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba webových stránek a jak se správně zorientovat na trhu

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro webovou analytiku ještě dnes

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro webovou analytiku ještě dnes

Stránka 1 z 3

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem