Skip to main content

Nedávno nás oslovila firma AAP Hranice, jestli bychom ji nemohly pomoct s redesignem stávajícího webu do nového kabátu. Po 3 týdnech prací jsme konečně spustili zcela novou verzi webových stránek.

Stará verze webových stránek

Stavební firmy obecně nějak zásadně neřeší design svých webových stránek. Majitelé mají  povědomí o tom, že webové stránky prostě nejsou podstatné pro jejich byznys a rozvoj.

Opak je ale pravdou. Vzhled a řešení webových stránek má čím dál větší vliv na rozhodování zákazníků. Firmy, které mají profesionálně zpracovanou webovou prezentaci a mají obsazené přední příčky ve vyhledávačích (SEO Optimalizace) na své klíčové slova, mají o budoucí přísun zakázek postaráno.

Stará verze webových stránek AAP Hranice měla obrovskou výhodu v obsahu na webu. Web obsahoval unikátní popisky služeb firmy a velkou zásobu referencí s fotkami. Jediné v čem web zůstával po zadu byla technologická stránka (rychlost načítání, zabezpečení) a vzhled.

Nová verze webových stránek

Starý web měl vynikající výchozí pozici pro zpracování nového webu. Zachovaly jsme starý obsah a vytvořili nový, profesionální design, který odpovídá posledním trendům. Díky tomu je celá webová prezentace mnohonásobně efektivnější.

Další výhodou nového webu je technologická stránka. Díky kvalitním technologiím se může web rychle načítat, struktura kódu se líbí vyhledávačům (SEO optimalizace) a web je chráněn proti virům a hackerům.

Webová stránka obsahuje i uživatelské administraci, kde může zákazník snadno provádět lehké úpravy jako je změna telefoního čísla nebo doplnění nových kontaktů.

Využitelnost a efektivita nového webu

Díky tomu, že web splňuje všechny standardy na design a technologii, je vhodné kdykoliv začít s jakoukoliv formou online marketingu, která může zásadně zvýšit obraty firmy.

Kvalitní webové stránky budou čím dál více rozhodovat o tom, kolik firma bude mít zakázek a kterou firmu si zákazník raději vybere. Firma, která má zastaralý a neudržovaný web, jen tímto vyobrazuje svoji neprofesionalitu. Více si můžete přečíst v našem minulém článku webové stránky reprezentují Vaši firmu.

Petr Sanetrník

Petr má ve Webfusion na starost organizaci jako je nastavování procesů, vedení porad nebo určování strategických cílů do budoucna.