Skip to main content

Po 2 týdnech práce na webu jsme klientovi konečně umožili spuštění nových stránek STK Šternberk. Cílem bylo vytvořit jednoduché webové stránky pro Stanici Technické Kontroly Šternberk, která má tradici už od roku 1995. Hlavní funkce webu je především o tom, aby zákazník snadno nalezl kontakt na stanici a mohl provést rezervaci na technickou kontrolu svého automobilu. Více o tom, jaký má hlavní úkol webová stránka se můžete dočíst v našem minulém článku.

Než jsme se pustili do samotného designu webu, bylo nutné vytvořit logo, které bude definovat firemní identitu a barvy na webu. Výsledek je jednoduché a poutavé logo vytvořené ze značek STK v kombinaci s červenou a zelenou barvou.

Díky tomu, že nový návštěvníci webu budou především hledat kontaktní informace a otevírací dobu, mohli jsem celý koncept webu postavit na tzv. one-page systému, kdy celý obsah webu je umístěn pouze na 1 URL

Na webu tedy lze jednoduše nalézt kontaktní údaje, informace o tom, jak probíhá samotná kontrola, něco málo o historii stanice a ceník služeb. Díky tomu, že všechny STK jsou ve správě státu, není tady žádný konkurenční boj o zákazníky, proto nebylo nutné web stavět ani do pozice toho, aby „přilákal zákazníky“.Celá webová prezentace byla také optimalizovaná pro mobily a tablety, tak aby zobrazení webu vždy vyhovovalo rozlišení danému zařízení.

Spuštění nových stránek STK Šternberk  by mělo být především větším pohodlím pro všechny zákazníky při objednávání na pravidelnou technickou kontrolu svého automobilu. Navíc lze z webu vyčíst spoustu informací o tom, jak probíhá samotná kontrola a jaké je přesně nabídka služeb STK Šternberk.

Petr Sanetrník

Petr má ve Webfusion na starost organizaci jako je nastavování procesů, vedení porad nebo určování strategických cílů do budoucna.