Skip to main content
Akvizice

Akvizice

Akvizice je klíčovým pojmem ve světě podnikání a ekonomiky, který odkazuje na strategický proces získávání jiných firem, podniků nebo aktiv s cílem posílit svou tržní…
Petr Sanetrník
30 srpna, 2023
B2B

B2B

B2B je typ modelu business to business, ve kterém společnost prodává své produkty nejprve jinému podniku, který pak konkrétní produkt prodává v maloobchodě za svoji…
Petr Sanetrník
27 října, 2022
B2C

B2C

B2C je typ modelu business to customer, ve kterém společnost prodává své produkty nebo službu přímo jednotlivým spotřebitelům. O dokončení nákupu rozhoduje v tomto případě…
Petr Sanetrník
27 října, 2022
Creator Studio

Creator Studio

V dnešní digitální éře, kdy se sociální média stala neodmyslitelnou součástí našich životů, je klíčové mít efektivní nástroje pro správu obsahu a analýzu výkonu na…
Petr Sanetrník
30 srpna, 2023
E-shop

E-shop

Eshop je elektronický nebo internetový obchod. Pojem e-shop je často zaměňovaný za pojem e-commerce. E-commerce je však jakákoliv komerční transakce uskutečněná přes internet. E-shopem je…
Petr Sanetrník
23 března, 2022
PrestaShop

PrestaShop

V dnešní digitální éře, kde se nakupování a prodej stále více přesouvá na online prostředí, je klíčové mít k dispozici efektivní a inovativní e-commerce platformy,…
Petr Sanetrník
30 srpna, 2023
ROI

ROI

ROI (Return on Investment): Měření Efektivity Investic v Marketingu a Podnikání ROI, neboli Return on Investment, je klíčový ukazatel, který umožňuje měřit efektivitu investic ve…
Petr Sanetrník
24 srpna, 2023
Shopify

Shopify

V dnešní digitální době, kde online nakupování nabývá na popularitě, je klíčové mít efektivní a uživatelsky přívětivou e-commerce platformu. Jednou z nejvýznamnějších a nejúspěšnějších platforem…
Petr Sanetrník
24 srpna, 2023
Shoptet

Shoptet

V rychle se měnícím světě online obchodování se společnosti stále více spoléhají na moderní e-commerce platformy, které jim umožňují efektivně spravovat, rozvíjet a expandovat své…
Petr Sanetrník
24 srpna, 2023