Skip to main content

Tvorba e-shopu Praha

Zvolíme ideální e-shop technologii na míru vaším potřebám a pro dosažení maximálních výsledků v e-commerce.

Vytvoříme ziskový e-shop

Podíváme se na vaši aktuální situaci a navrhneme ideální strategii, jak celou spoluprací na tvorbu e-shopu uchopit.

Ať už chcete vytvářet nový e-shop nebo jde o migraci zavedeného e-shopu, navrhneme nejlepší řešení na základě našich zkušeností navazující i na online marketing a dlouhodobou správu e-shopu.

Náš hlavní cíl je vybudovat vám ziskový e-shop a vybrat takovou platformu, která odpovídá vaší aktuální situaci a vytvořím vám ideální zázemí pro budoucí růst.

Tvorba e-shopu Praha a výběr vhodné platformy

Výběr vhodné platformy je hlavním předpokladem pro dlouhodobý úspěch e-shopu. Používáme jen ty nejověřenější a nejpopulárnější platformy pro tvorbu e-shopu jako je WooCommerce, Shoptet a řešení na míru.

Pokud zakládáte nový e-shop je nesmysl investovat statisíce do profesionálního řešení, když nemáte žádnou pozici na trhu. Naopak pokud máte už vyšší obraty v řádech desítek miliónů korun, je nutné vybrat profesionální řešení s vhodnou infrastrukturou.

Tvorba e-shopu Praha a proces založený na zkušenostech

Provedeme vás našim ověřeným procesem tvorby e-shopu

1

Zjistit cenu e-shopu

Povězte nám více o vašem záměru vyplněním krátkého formuláře na stránce zjistit cenu.
2

Online hovor

Na schůzce s vámi prodiskutujeme vaše požadavky a navrhneme ideální postup spolupráce a cenový rozpočet.
3

Schválení spolupráce

Spolupráci si vymezíme cenovou nabídkou a projektovou dokumentací, která určí všechny požadavky a funkce.
4

Grafický návrh e-shopu

Vytvoříme grafický návrh e-shopu na míru vašim požadavkům a zpětné vazbě.
5

Vývoj e-shopu

Naprogramujeme e-shopu podle grafického návrhu a projektové dokumentace do online podoby.
6

Doručení a správa e-shopu

Publikujeme web na vaši doménu a můžeme dále pokračovat v rámci správy webových stránek.
Chci nový e-shop

Zaměření na návratnost investice

Tvorba e-shopu Praha je investice, díky které může vaše podnikaní růst exponenciálním tempem. V kombinaci s online marketingem, můžete svoji novou online prodejnu dostat na velmi zajímavá čísla, které zajistí stabilitu vašich příjmů v rámci podnikání.

Hlavní je myslet realisticky, stát nohama na zemi a kvalitně se seznámit s celou problematikou prodeje v online prostředí. Můžete outsourcovat celou činnost e-shopu na agenturu, ale jako podnikatel by jste měl mít vždy přehled o tom, co se s E-shopem děje, jaké jsou stanovené KPIs a jak se dodržují.

Jak funguje tvorba e-shopu Praha

V první fází vytvoříme wireframe e-shopu, který definuje rozložení struktury a veškerých prvků e-shopu. Jakmile bude schválený wireframe, můžeme přistoupit k tvorbě finálního grafického návrh e-shopu.

Ve všech fázích budeme pracovat i se zpětnou vazbou, která zajistí, že veškeré vaše připomínky budou zapracovány.

Po tom, co máme hotový grafický návrh e-shop, můžeme začít finální vývoj grafického návrhu do online podoby. V momentě, kdy je grafický návrh nakódovaný, stačí už jen nastavit veškeré prvky e-shopu a přidat produkty.

Komplexní výběr platforem pro váš e-shop

Používáme všechny dostupné nástroje, jak uspět na trhu

Tvorba e-shopu

Zjistěte, jaké jsou možnosti při tvorbě e-shopů napříč jednotlivými platformami.

Zjistit více

Tvorba e-shopu na WooCommerce

Efektivní a dostupný e-shop na CRM WordPress a WooCommerce.

Zjistit více

Tvorba e-shopu na Shoptetu

Krabicové řešení od e-shop platformy Shoptet, které vám poskytne kvalitní zázemí.

Zjistit více

Tvorba e-shopu na míru

Efektivní a optimalizovaný kód e-shopu, který doručí maximální výkon a výsledky.

Zjistit více

Online marketing pro e-shopy

Úspěch každého e-shopu je přímo úměrný kvalitě online marketingové strategie. Při každé spolupráci už ihned od začátku připravujeme e-shop i na online marketing, který by měl zajistit maximální výkon po spuštění nového e-shopu.

Nejpoužívanější strategií online marketingu pro e-shopy je PPC reklama a SEO optimalizace. Při tvorbě online marketing strategie vždy pracujeme s posledními trendy a přístupy, které mají největší šancí na dlouhodobý a udržitelný výkon.

Více o online marketingu

Optimalizací e-shopu k dokonalosti

Díky tomu, že jsme e-shopy přímo tvořili my, je pak snadné pracovat s optimalizací e-shopu jako jsou změny designu, přidávání nových funkcí nebo akčních CTA tlačítek.

Jen díky kvalitním datům můžeme identifikovat, co funguje a co je třeba zlepšit. Vždy se snažíme správně zvolit takové klíčové ukazatele (KPIs) a reporty, které nám hned identifikují problémy a hrozby.

Výsledná data nám umožňují interpretovat výsledky a získat hlubší porozumění toho, jak marketingové kampaně ovlivňují výkon vašeho podnikání.

Případové studie dlouhodobých klientů

U každého klienta navrhujeme strategii, která by měla zajistit stabilní úspěch. Poznejte naše dlouhodobé klienty, u kterých jsme dosáhli zajímavých výsledkům.

+642
Růst objednávek díky online marketingu
+168
Růst objednávek díky novému webu a SEO
+580
Růst poptávek díky novému webu a PPC reklamě
+290
Růst poptávek díky novému webu a SEO

Fungujeme po celé České republice

Můžete se s námi sejít v Praze, Brně, Ostravě nebo Olomouci. Hlavní centrálu máme v Olomouci.

Olomouc

Horní náměstí 407/27, 779 00 Olomouc
+420 604 609 104
olomouc@webfusion.cz
Po – Pá | 9:00 – 20:00

Praha

M. Horákové 807/31, 170 00 Praha 7-Holešovice
+420 604 609 104
praha@webfusion.cz
Po – Pá | 9:00 – 20:00

Brno

Košinova 2116/19, 612 00 Brno – Královo Pole
+420 604 609 104
brno@webfusion.cz
Po – Pá | 9:00 – 20:00

Články a videa, které vám pomůžou se zorientovat

Přečtěte si více o tom, jak funguje tvorba e-shopu Praha a jak se správně zorientovat na trhu.

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro svůj e-shop ještě dnes.

Zjistěte si orientační cenu

Udělejte první krok pro svůj nový e-shop ještě dnes.

Stránka 1 z 3
Pokud nám něco nebude jasné, je dobré mít na Vás i telefon pro rychlejší řešení
Rozsah produktů nám pomůže určit rozsah e-shopu a vhodnou technologii.
Díky aktuálnímu e-shopu můžeme lépe pochopit vaši situaci.
Pošlete nám inspiraci e-shopu, který se Vám líbí.

Odkaz k Vašim podkladům např. na uschovna.cz

(max 20mb)

Popište nám prosím krátce váš záměr.
Orientační rozmezí rozpočtu nám pomáhá zvolit vhodnou technologii nebo řešení.

Informace o rozpočtu slouží orientačně, abychom věděli v jaké zvolit nejefektivnější řešení vůči Vašim možnostem