Skip to main content

Představte si, že si objednáte nový web. Chcete podpořit prezentaci firmy na internetu a zlepšit tím celkově firemní marketing. Celé týdny tedy pilujete nový web s web konzultantem. Řešíte design, rozvržení webu a celkový obsah, až do doby než všechno sedí do detailu. Převezmete tedy nový web a jste šťastní, že konečné máte reprezentativní prezentaci Vaší firmy. Teď ale nastává ten moment, že web je připravený pro Vaše použití. Jak co nejlépe využít potenciál nové webové stránky, za kterou jsme zaplatil nemalé peníze? Odpověď je jednoduchá – pravidelně aktualizovaný blog.

Novými příspěvky na webové stránce zlepšíte pozici ve vyhledávači

Je velmi důležité si uvědomit, že dobrý web je takový, který se pravidelně aktualizuje novými příspěvky a aktivitami. Pokud je web statický (bez nového obsahu) bude sloužit jen jako čistá prezentace Vaši firmy a nevyužijete tak možnosti, které nové webová stránky nabízí.

Čím více obsahu bude na Vaší webové stránce, tím lepší pozici budete zaujímat v rámci  vyhledávačů jako google nebo seznam. Kvalitní SEO optimalizace webu je dlouhodobá investice do marketingu. Díky SEO přívádíte do své firmy dlouhodobě nové zákazníky.

Proč je silná SEO pozice důležitá?

Co uděláte jako první, když máte nový problém? Napíšete ho do vyhledávače a snažíte se najít co nejvíce informací o novém problému. Více o  tomto tématu si můžete přečíst v našem článku budování SEO optimalizace webové stránky. Další efekt je takový, že návštěvník webu uvidí nové a aktualizované příspěvky na stránce a tím dostává ty nejnovější informace. Nemluvě o tom, že novým obsahem budujete SEO pozici své webové stránky.

Budování obsahu na webu je o pravidelnosti

Je třeba nastavit četnost přídávání příspěvků a zároveň se snažit do článku přidat opravdovou informační hodnotu. Jak by jste se cítili, kdyby jste měli číst článek, který je nezajímavý a nic Vám nepřínáší? Jednoduše ho nebudete číst. V každém oboru jsou neustále nějaké novinky, trendy nebo zásadní události. Je jen na Vás jestli se necháte přípravit o zákazníky z vyhledávačů. SEO optimalizace webové stránky bude do budoucna hrát, stále zásadnější roli v klasickém podnikání. Svět se pomalu digitalizuje a všechno je rychlejší, dostupnější a hlavně online. Výborně o tom pojednává Digitální kniha od Investree.

Petr Sanetrník

Petr má ve Webfusion na starost organizaci jako je nastavování procesů, vedení porad nebo určování strategických cílů do budoucna.