Skip to main content

Webové stránky jsou v dnešním světě podnikání stále důležitější. To jaký máte web, odráží Vaši úroveň firmy a celkovou kvalitu. Dneska Vám webové stránky udělá hodně firem. Proč by jste si ale webové stránky měli nechat dělat u WebFusion? Trochu o tom napověděl minulý článek Tvorba webových stránek – WebFusion vs. ostatní.

První byznys a pak dobrý web

Když začínáme pracovat na novém projektu, první co potřebujeme vědět je hlavní smysl firmy a její poslání. Jinak řečeno – čím pomáhá ostatním, jaké jsou plány do budoucna, kdo jsou zákazníci firmy nebo jak moc stojí firmu získat nového zákazníka. Hlavní je aby firma měla jasno, kam směřuje. Pokud firma nemá směr, bude akorát bloudit a ztrácet čas.

„Loď na moři, která pluje bez jasného směru, nemůže nikdy dorazit do cíle, protože žádný cíl nemá.“

Jakmile je už jasný celkový koncept firmy, můžeme se přesunout k tvorbě webových stránek. Mnoho lidí žije v tom, že tvorba webových stránek je jen rutinní činnost, kde se vloží texty, barvy, nějak se to sladí a hotovo. Takto to možná dělají ostatní firmy ale my ve Webfusion věříme, že webové stránky reprezentují Vaši firmu a proto by měli vyjadřovat to, jak firma podniká, proč to dělá a čím je odlišná oproti ostatním.

Komunikace v průběhu projektu je nejdůležitější

Každý byznys přímoúměrně vyjadřuje osobní styl a způsob jednání majitele firmy. Proto se vždy snažím poznat i lidi z vedení firmy abych si mohl udělat obrázek o tom, jak asi byznys dělají a jak ho budou chtít prezentovat. Každá informace je pro nás velmi cenná, protože nám pomáhá dovytvořit celkový pohled na firmu jako takovou. Důležitost komunikace jsme zmínili v jednom z našich článků – hlavní úspěch projektu závisí na vzájemné komunikaci.

Tvorba webových stránek

Jakmile máme dokončenou představu o firmě, ujasnili jsme si koncept firmy a její plány do budoucna, můžeme veškeré informace převést do webové prezentace. Klíčem k úspěchu webové stránky je efektivně a moderně odprezentovat všechny důležité informace, které přispívají k tomu aby návštěvník provedl konverzi (nákup nebo kontakt firmy). Každá firma je unikátní a takto se snažíme stavět i všechny webové stránky, které jsme dělali. Každá firma má to svoje, čím se může odlišit. Náš úkol je tu hlavní výhodu najít a elegantně ji zakomponovat do webové stránky. To, jak probíhá technicky samotná tvorba webových stránek popíšeme v příštím článku.

Petr Sanetrník

Petr má ve Webfusion na starost organizaci jako je nastavování procesů, vedení porad nebo určování strategických cílů do budoucna.