Skip to main content

Díky tomu, že stále více zákazníků máme i mimo naše hranice, bylo už nevyhnutelné vytvořit verzi Webfusion v angličtině, aby všem bylo jasné jak fungujeme a jaké máme reference. Online podnikání je jasný směr do budoucna a internet skvěle umožňuje podnikat globálně z jakéhokoliv místa na světe, tak proč nevyužít plný potenciál internetu? Proč mít působnost pouze v ČR, když můžeme mít zákazníky po celém světě?

Hledání domény pro Webfusion v angličtině

Dlouho jsme řešili na jakou doménu web umístit, protože mít anglickou verzi na doméně webfusion.cz není moc dobré pro zahraniční návštěvníky webu (působí to divně) a doména webfusion.com je už dlouho zabraná zahraniční firmou, který poskytuje hosting v Anglii. Alternativy jako .org, .net jsou také zabrané.

Nejprve jsme chtěli stavět web na doméně webfusin-desing.com ale během roku 2017 nastal boom ve světe kryptoměn, kdy spoustu projektů během pár měsíců vyrostlo o tisíce procent. Kryptoměnové projekty zavedli novou módu v doménách – začala se používat koncovka .io. Weby s koncovkou .io jsou charakteristické jako technologické nebo internetové projekty.

Rozhodli jsme se tedy zaregistrovat doménu Webfusion.io, která nás bude reprezentovat v zahraničí.

Web Webfusion.io

Na web jsme převedli naše aktuální reference anglických webů a 2 hlavní články – neomezeně revizí designu a osobní manažer k projektu. Nechceme ani na zahraniční verzi dělat aktivně nějaký marketing jako SEO nebo PPC, protože na světové úrovni je úplně jiná konkurence než v ČR.

Hlavní cíl je nabrat pomalu zkušenosti se zahraničními zakázkami a získat větší jistotu v angličtině při callech na skypu. Například přízvuk v rámci USA je velmi pestrý a člověk musí už mít hodně vytrénované ucho aby všemu rozuměl.

Aktuálně jsme v kontaktu s pár možnými zákazníky (Kavárna v LA a stavební firma z Dallasu), kde chceme udělat weby za zvýhodněnou cenu a získat tak první opravdové reference čistě z USA. Díky tomu, že v USA jsou úplně jiné cenové poměry, snadno můžeme konkurovat nižší cenou než místní web designové agentury.

Petr Sanetrník

Petr má ve Webfusion na starost organizaci jako je nastavování procesů, vedení porad nebo určování strategických cílů do budoucna.